noen som bruker linser?

babydoll

Flørter med forumet
lurer på og gå over til mnd linser eller ukes linser (slike du sover med). bruker nå mnd linser men tar de ut hver kveld og legger dem i linsevann. er det noen som bruker linser du sover med? vil gjerne høre fra andre som bruker det og hvilket merke og om du blir tørr i øyene osv.....

håper på respons[:D]

ORIGINAL: skravlehue

sambo brukte mndlinser. slike man kan sove med og slikt. men i perioder slet han med tørre øyne og måtte ta de ut. han har nå gått over til dagslinser slik som meg[:D]
husker ikke helt merke sambo brukte, men var noe aqua- greier. hihi..

Lykke til med valget! har selv tenkt på å bytte linsetype flere ganger. hilsen linselus;o)
[/quote

ok... det er jo så mangen merker.[:D] men takk for svar[;)]

i brukte mndslinsa i 10-11 år...så fikk i sår på øyet for i sløva me å ta dem ut på natta... da nevnte han øyenlegen døgnlinsa og i prøvde... hadde d vel i 4 mnd el nokka og d svei på øyan mine kvær dag... også va d ganske tørt... så prøvde i dagslinsa og samme problemet der + at i sleit så jævlig me å få dem ut om kvelden..satt dønn fast...
gikk tilbake t dem i brukte før og no svir d ikkje lenger og i klare å få dem ut på kvelden[8D] men d e jo sikkert bare i som reagere på dem og ikkje tåle dem... e jo forskjellig fra kvær person... men hvis du kjøpe døgnlinsa så ta dem ut en gang iblandt...

[:D]

ORIGINAL: skravlehue

sambo brukte mndlinser. slike man kan sove med og slikt. men i perioder slet han med tørre øyne og måtte ta de ut. han har nå gått over til dagslinser slik som meg[:D]
husker ikke helt merke sambo brukte, men var noe aqua- greier. hihi..

Lykke til med valget! har selv tenkt på å bytte linsetype flere ganger. hilsen linselus;o)

Samme her.. Jeg gikk tilslutt over til vanlige mndslinser som jeg tar ut hver kveld..
Hadde endel vondt på øynene av de jeg sov med..
For å være helt ærlig, så er det faktisk bedre å våkne opp med vanlige mndslinser kontra linser man skal sove med...[8|]

jeg har sånne... tror de heter night and day eller no sånt. merker ikke at jeg har de på, og glemmer å skifte de hver eneste mnd.... de er helt supre!!

disse: http://www.lensway.no/prodpage.jsp?lensgroupid=100084

Jeg har brukt night and day linser (slike man skal sove med)tidligere og savner de masse. Men jeg utviklet skjeve hornhinner. Vet ikke om det var pga linsene, men optikeren sa at det ville bli verre om jeg fortsatte med de. Så nå er jeg tilbake til linser som jeg må ta ut om kveldene. 

Jeg har nettopp begynt med døgnlinser som man kan ha i 1 mnd, den første mnd var jeg litt plaget med tørrhet, og litt sviing, men denne siste mnd her, har jeg ikke vært noe plaget [:D] Husker ikke navnet akkurat nå....

ORIGINAL: Primrose

jeg har sånne... tror de heter night and day eller no sånt. merker ikke at jeg har de på, og glemmer å skifte de hver eneste mnd.... de er helt supre!!

SIGNERER

hadde dailies, eller de (som kastes hver kveld) - men det var bare no helsikke! de krølla seg inni øyet og datt ut til stadighet. og for meg som er så sløv med stellet om kvelden (fjerner ikke sminke og sånt), så ble det bare stress!

nå når jeg har månedslinsene (som byttes en gang i mnd - hvis jeg husker det, som sagt) så tar jeg de ut før jeg dusjer - og putter i nye etterpå.

har briller også, som jeg bruker hvis jeg skal lufte øynene litt. pleier å gjøre det hvis jeg har hatt linsene i lengre enn en mnd.

takk for mngen svar. blir litt klokere nå[;)]
tusen takk

jeg bruker mnd linser dag og natt, veldig fornøyd med dem[:)]
sist så hadde jeg de i i nesten 2 mnd før jeg kom på å bytte[8D]
så merker ikke at jeg blir noe særlig tørr, eller at de svir eller noe[;)]

Jeg bruker mnd's linser som jeg sover med.Har ikke noen problemer med de...kjempe fornøyd.Brukt det i snart 3 år nå.  Jeg bruker merket baush & lomb

Eg brukte endagslinser før, men synes det var tungt og ta på og..... Så eg gikk over på mndlinser og de e veldig fornøyd md.. Må ta de ut om kvelden, men går faktisk ganske fint å sove md de og...... Men eg husker ikke ka de heter akkurat nå[;)]

Back
Topp