Noen som bor på holmlia her ?

Enga_jente

Forelsket i forumet
Trives dere? Vi er på jakt etter et større sted å bo, å vurderer holmlia litt, men vil gjerne vite hvordan bhg og skolene er der :)

Vet dessverre ikke hvordan det er på holmlia, men vet at det er en stor andel av minoriteter i barnehagene rundt om i bydelen.

Gir deg et lite dytt! 

kom på Bjørndal. Det er hvertfall ikke dårligere enn Holmlia. Fullt mulig og få bhg :) Mine 3 brødre har hvertfall overlevd skolen der, så den er vel okk.

Prinsdal her så det er jo ikke så langt unna. Det er veldig fint her ute men det er litt kjedelig. Spesielt da jeg gikk i permisjon. Ikke noe særlig å gjøre rundt her og Holmlia senteret er ikke akkurat der det er mest morro å henge. ;-p Vi bodde på Adamstua/St. Hanshaugen før så litt forskjell. Vi fikk jo utrolig mye mer for pengene enn hva vi hadde fått i byen. Og deilig med hage! Men Holmlia er langt fra så ille som det en gang hadde rykte på seg for å være. Jeg er førnøyd med å bo her men vi ønsker nok å flytte litt nærmere sentrum igjen en gang. Transport er jo veldig bra syns jeg med tog og expressbuss rett til byen. Vi har akkurat begynt i barnehage mellom Prinsdal/Holmlia og er ganske fornøyd men jeg må si at barnehagen vi gikk i før i Bjørndal var myyye bedre. Men det var jo så langt dit at vi måtte nesten bytte da vi fikk plass her. Storebror er snart 3 år så vi har ventet i to år på å få plass her i nærheten. 
Vi venter fortsatt på plass i barnehagen rett over veien Den har jeg hørt mye bra om av andre foreldre og vi har vært der i åpen barnehage noen ganger. Men vi kan vel tidligst håpe på plass der før til neste høst. 

Back
Topp