Noen som bor mellom Otta og....

Kaisa1

Gift med forumet
Ålesund? lurer på åssen været er over Dombås, Lesja, Bjorli og ned Romsdalen?

huff...ingen? noen som har peil på om det er web cam (altså værmelding på nettet) det stykket der da?

ja med trailer ( biltransport)....liker ikke kjøre på møkkaføre med trailer...

ring 175

Gubben kjører opp, jeg kjører ned...vil helst slippe og skli meg over fjellet hjem igjen...skal se om jeg finner været på nett...[:D]

ååå så snill du er...ja vi kjører sammen i helgene..kjører for noe som heter Autolink i Drammen...regner med vi skal en tur til Åndalsnes denne helgen...

Mannen kjører til dit vi skal , så kjører jeg da tilbake....og jeg liker ikke kjøre trailer når det er glatt.....brydde meg aldri før, men begynner og bli tullete på mine 34 års dager...hehehe...

kjørte to turer til Åndalsnes forrige helg, da var det greit over Bjorli, men helgen før det, da snødde det noe så jævlig  [:'(]

jada har sett de der trailerne som ligger strødd i snøfondene, vil ikke det altså......[&:], fin tur på våren ned romsdalen, men vinter..i hate it[:'(]....var svinkaldt fredag natt i forrige uke over der...brrr 32 kuldegrader..  håper vi får 2 turer til Kristiansand   [:D][:D][:D]. skal alltids overleve Brokelandsheia.....[;)]

Back
Topp