Noen som bor i Sund her?

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Lurer på om det er noen fra Sund på Sotra her inne? Kunne tenkt meg og vite litt om det er ett sted det "går ann" og bo for meg oss som er vant til og bo mye mer sentralt. Om det finnes noe særlig med fritidsaktiviteter for barn etc?

Har forsøkt og google litt, men det er ikke så lett og finne frem synes jeg.

Måtte bare sjekke at det ikke var snakk om Sund i Lofoten her, for da hadde du vært vel optimistisk, tenker jeg. :D

Hehe :D Ja, jeg måtte nesten presiserere det litt mer, for det finnes vel mange Sund rundt omkring!

Hehe, ja, det er forresten TO Sund i Lofoten, men det ene er mye mindre enn det andre. Veldig fint der jeg tenker på da. Må bare skryte litt. ;)

4092732039_5ea8b15ab5.jpg

Jeg bor på Sotra, men ikke i sund. Det er ikke akkurat verdens navle, som om du er vant til å bo veldig sentralt blir det nok et lite "sjokk". Spørs selvfølgelig hvor i sund det er snakk om. Er det i nærheten av skogsvåg, så er det 20 min til Sartor senter som jeg vil si er sentralt :)

Jeg bor på Sotra, men ikke i sund. Det er ikke akkurat verdens navle, som om du er vant til å bo veldig sentralt blir det nok et lite "sjokk". Spørs selvfølgelig hvor i sund det er snakk om. Er det i nærheten av skogsvåg, så er det 20 min til Sartor senter som jeg vil si er sentralt :)
Er snakk om rundt Hammersland. :) Jeg skal nok overleve selv, jeg er mest spennt på om det er noe og ta seg til for barn i nærområdet, eller om vi måtte kjørt henne mye og langt for fritidsaktiviteter.

Har du bil og førerkort? Isåfall er ikke Hammersland så ille :)
Har førerkort, og vi måtte nok hatt en bil til tenker jeg. Her greier vi oss med en, men det spørs der ute.

Takk for tilbakemeldinger folkens! :) Da får vi se hva som dukker opp av hus, og se hva vi gjør. Har ett vennepar som nylig kjøpte seg hus der ute, og da vi så hva de fikk for pengene ble det med ett bittelitt interessant! :p

Spennande! Eg har tre søsken som bur i Sund, to av dei med små barn. Nevøen min (like gamal som dattera di) går i alle fall på fotball men eg veit dessverre ikkje kva anna som fins der ute då niesene mine er for små til sånt enno.

Men det er jo gråådig fint då! Og ikkje langt til "sivilisasjonen" (eller besøk til meg)!

Spennande! Eg har tre søsken som bur i Sund, to av dei med små barn. Nevøen min (like gamal som dattera di) går i alle fall på fotball men eg veit dessverre ikkje kva anna som fins der ute då niesene mine er for små til sånt enno.

Men det er jo gråådig fint då! Og ikkje langt til "sivilisasjonen" (eller besøk til meg)!
Dette svaret har gått meg hus forbi! Hvor i Sund bor de? Ja, det positive er at jeg kjenner jo litt folk på Sotra! :)
Det største problemet blir egentlig reiseveien for sambo, han får jo veldig lang vei på jobb, og med mye kø. Men en enebolig til prisen av det vi har i dag hadde ikke vært og forakte! ;) Og det sosiale er jo også viktig! :)

Dette svaret har gått meg hus forbi! Hvor i Sund bor de? Ja, det positive er at jeg kjenner jo litt folk på Sotra! :)
Det største problemet blir egentlig reiseveien for sambo, han får jo veldig lang vei på jobb, og med mye kø. Men en enebolig til prisen av det vi har i dag hadde ikke vært og forakte! ;) Og det sosiale er jo også viktig! :)
To i Telavåg og ein på Glesnes.

Her kjenner jo mannen på det med reiseveg og kø, men løyser det ved å ta buss (får til å sove litt) og ved å stå opp tidleg så han unngår køen på veg til jobb i det minste. Så får han heller ta seg ein lur om ettermiddagen ved behov.

Vi vurderte jo både Bergen vest og Sotra då vi kjøpte hus, men som du seier så får ein jo betydelig meir hus for pengane litt lengre ute...

Back
Topp