Noen som bestilt på navnsmokken?

Det sto hardt på i perioder her men han nektet. I ettertid når jeg ser andre slite med avvenning og ikke minst når jeg ser "store unger" med smokk så er jeg glad han ikke gav etter for min desperasjon :p

Vi hadde ikke problemer med det. Smokk betydde veldig mye for oss og barnet. Den utrolige kosen.
Så jeg håper virkelig lille vil ha smokk også <3
Jeg nektet når jeg var baby, så det blir spennende dette:)

Alle mine tre har kun villet ha NUK som nyfødt. Vi prøvde maaaange forskjellige med eldste (kjøpt i matbutikker og barneutstyrsbutikker), men det var NUK som falt i smak hos henne og da tok vi sjansen på å bestille NUK med navn til nr 2 også, det ble en suksess. Og da bestilte vi NUK med navn før fødsel til nr 3 også, også med suksess. Hadde vi hatt navnet klart for 4.mann, hadde jeg bestilt NUK-smokker med navn til han også, men navn er ikke klart, så da får vi vente litt med det...
Bestilte du NUK 0-3 mnd med eller uten håndtak? :)

Disse da for 0-3 mnd? Med gjennomsiktig eller brun gummi? :)

http://www.navnesmokken.no/Products.aspx?SalesArticleID=14413
Vi har brukt de gjennomsiktige.
Så navnesmokken hadde fått en mindre str enn de hadde da jeg bestilte sist, for 0-1mnd. Jeg kommer til å bestille et par av den og flere av de 0-3mnd. Det er lettere å få de bittesmå munnene til å ville ha bittesmå smokker. Hos oss har det vært null problem å bytte til større smokker etterhvert, de har gjerne brukt størrelsene litt om hverandre i overgangsperioder også. Det kritiske er helt i starten å få dem til å ville ha smokken, de skjønner ikke helt poenget med den, tror jeg, men snart blir den elsket av både baby og foreldre;)

Vi har brukt de gjennomsiktige.
Så navnesmokken hadde fått en mindre str enn de hadde da jeg bestilte sist, for 0-1mnd. Jeg kommer til å bestille et par av den og flere av de 0-3mnd. Det er lettere å få de bittesmå munnene til å ville ha bittesmå smokker. Hos oss har det vært null problem å bytte til større smokker etterhvert, de har gjerne brukt størrelsene litt om hverandre i overgangsperioder også. Det kritiske er helt i starten å få dem til å ville ha smokken, de skjønner ikke helt poenget med den, tror jeg, men snart blir den elsket av både baby og foreldre;)
Takk for gode tips Har lest mange skryter av NUK, så da har jeg kanskje gjort noe rett da jeg har kjøpt til nevøer :D

Back
Topp