Noen som bestilt på navnsmokken?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Navn er nesten avklart nå :D :D :D
Har noen bestilt navnesmokk? Usikker på hvilken type som er lur på velge. I starten har jeg kjøpt inn Avent Soothie for å ikke ødelegge for amming.

Jeg vurderer det selv! Men er de i god kvalitet eller er de bare for "morroskyld"?
Vi bestemte navn denne uken, så er klar for å begynne å bestille ting med navn på :-)

Vurderte Soothie jeg og, men så at de ikke finnes i større enn 0-3 mnd. Erfaringsmessig vil ikke baby begynne med "ny" smokk etter tre mnd, og er da greit å ta en type smokk som har flere størrelser :-) ❤️
Begynner ikke med smokk før ammingen er etablert :-)

Bakdelen med å ha vært sykemeldt i 2 mnd - ser en tråd om navnesmokken - går inn på navnesmokken og ser - vips så er man noen hundre kroner fattigere :p
Jammen kan man bruke penger fra sofaen :p

Bakdelen med å ha vært sykemeldt i 2 mnd - ser en tråd om navnesmokken - går inn på navnesmokken og ser - vips så er man noen hundre kroner fattigere :p
Jammen kan man bruke penger fra sofaen :p
Ja, jeg er også sykemeldt nå, og fikk ikke sove natt til søndag... Endte med at jeg bestilte Avent Mikrosterilisator og fant ut mikroen er for liten så bestilte ny mikro også :p Bestilte i tillegg Tinkafu refleks, Tinkafuveskekroker, koppholder og nett. Samt Baksetespeil som ser ut som en panda og toppet det hele med ulldress og lue fra Lillelam i str 68. Utrolig hvor desp man blir når man sitter oppe med kynnere på natta :p Og nå leter jeg etter navnesmokk og ser etter brukt Tummy Tub. Må snart få føda så jeg kan roe ned denne sofashoppinga ;)

Jeg vurderer det selv! Men er de i god kvalitet eller er de bare for "morroskyld"?
Vi bestemte navn denne uken, så er klar for å begynne å bestille ting med navn på :)

Vurderte Soothie jeg og, men så at de ikke finnes i større enn 0-3 mnd. Erfaringsmessig vil ikke baby begynne med "ny" smokk etter tre mnd, og er da greit å ta en type smokk som har flere størrelser :) ❤️
Begynner ikke med smokk før ammingen er etablert :)
Jeg lurer også på kvaliteten. Er jo så mange og mye ukjente merket for min del. NUK og Avent har jeg hørt om da :)

Sånn egentlig er det ikke vits til å kjøpe med navn før en vet om ungen vil ha den typen smokk.

Noen barn liker nul, andre mam og andre avent e. L..

Så jeg venter med å bestille før jeg vet hvilket merke babyen liker..

Jeg har bestilt nesten alle smokkene til "storebror" der. God kvalitet. Men skal sies at det gjorde jeg etter jeg fant ut hvilket merke han foretrakk. Tror jeg var innom 4-5 merker/fasonger før jeg fant en han ville ha :-)

Lykke til!

Jeg bestilte en type smokk derfra like etter fødsel med hun som er 2 år nå. De smokkene ville hun ikke ha. Vil anbefale at babyen får en favoritt-type først, så bestille med navn. Vi bruker mam smokker, og bestilte flere til barnehagestart, for da må smokkene navnes. Fornøyd med nettsiden, så min formening er at det er trygt å bestille derfra :)
Er jo ikke sikkert du får en smokkunge heller ;)

Ja, jeg er også sykemeldt nå, og fikk ikke sove natt til søndag... Endte med at jeg bestilte Avent Mikrosterilisator og fant ut mikroen er for liten så bestilte ny mikro også :p Bestilte i tillegg Tinkafu refleks, Tinkafuveskekroker, koppholder og nett. Samt Baksetespeil som ser ut som en panda og toppet det hele med ulldress og lue fra Lillelam i str 68. Utrolig hvor desp man blir når man sitter oppe med kynnere på natta :p Og nå leter jeg etter navnesmokk og ser etter brukt Tummy Tub. Må snart få føda så jeg kan roe ned denne sofashoppinga ;)

Haha! Bestilte ny mikro :D
Er jo så koselig å shoppe :)

Alle mine tre har kun villet ha NUK som nyfødt. Vi prøvde maaaange forskjellige med eldste (kjøpt i matbutikker og barneutstyrsbutikker), men det var NUK som falt i smak hos henne og da tok vi sjansen på å bestille NUK med navn til nr 2 også, det ble en suksess. Og da bestilte vi NUK med navn før fødsel til nr 3 også, også med suksess. Hadde vi hatt navnet klart for 4.mann, hadde jeg bestilt NUK-smokker med navn til han også, men navn er ikke klart, så da får vi vente litt med det...

Haha! Bestilte ny mikro :D
Er jo så koselig å shoppe :)
Ja, sånn kan det gå. I dag kom mikroen men sterilisatoren har ikke kommet enda, så er redd den ikke skal passe inni selv om målene på nettsida skulle tilsi det :p

Sånn egentlig er det ikke vits til å kjøpe med navn før en vet om ungen vil ha den typen smokk.

Noen barn liker nul, andre mam og andre avent e. L..

Så jeg venter med å bestille før jeg vet hvilket merke babyen liker..
Også har vi de som nekter å ta smokk, uansett merke, form og str...

Jepp, men jeg skal gjøre alt jeg kan for at hun vil ta en smokk :)

Hvilken type er uvisst. Håper mam smokk :) :). :)

Det sto hardt på i perioder her men han nektet. I ettertid når jeg ser andre slite med avvenning og ikke minst når jeg ser "store unger" med smokk så er jeg glad han ikke gav etter for min desperasjon :p

Det sto hardt på i perioder her men han nektet. I ettertid når jeg ser andre slite med avvenning og ikke minst når jeg ser "store unger" med smokk så er jeg glad han ikke gav etter for min desperasjon :p

Enig, andremann ville ikke gi fra seg smokken frivillig☺️ Og vil de ikke ha smokken, så vil de ikke.

Jeg har kjøpt tre i NUK og tre i Avent kjempe fornøyd:p kjapp leveringstid, så nå gjenstår det bare å se om lille vil bruke de :p:p

Back
Topp