Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheheBakdelen med å ha vært sykemeldt i 2 mnd - ser en tråd om navnesmokken - går inn på navnesmokken og ser - vips så er man noen hundre kroner fattigere
Jammen kan man bruke penger fra sofaen![]()
Ja, jeg er også sykemeldt nå, og fikk ikke sove natt til søndag... Endte med at jeg bestilte Avent Mikrosterilisator og fant ut mikroen er for liten så bestilte ny mikro ogsåBakdelen med å ha vært sykemeldt i 2 mnd - ser en tråd om navnesmokken - går inn på navnesmokken og ser - vips så er man noen hundre kroner fattigere
Jammen kan man bruke penger fra sofaen![]()
Jeg lurer også på kvaliteten. Er jo så mange og mye ukjente merket for min del. NUK og Avent har jeg hørt om daJeg vurderer det selv! Men er de i god kvalitet eller er de bare for "morroskyld"?
Vi bestemte navn denne uken, så er klar for å begynne å bestille ting med navn på
Vurderte Soothie jeg og, men så at de ikke finnes i større enn 0-3 mnd. Erfaringsmessig vil ikke baby begynne med "ny" smokk etter tre mnd, og er da greit å ta en type smokk som har flere størrelser![]()
Begynner ikke med smokk før ammingen er etablert![]()
Jeg lurer også på kvaliteten. Er jo så mange og mye ukjente merket for min del. NUK og Avent har jeg hørt om da![]()
Ja, jeg er også sykemeldt nå, og fikk ikke sove natt til søndag... Endte med at jeg bestilte Avent Mikrosterilisator og fant ut mikroen er for liten så bestilte ny mikro ogsåBestilte i tillegg Tinkafu refleks, Tinkafuveskekroker, koppholder og nett. Samt Baksetespeil som ser ut som en panda og toppet det hele med ulldress og lue fra Lillelam i str 68. Utrolig hvor desp man blir når man sitter oppe med kynnere på natta
Og nå leter jeg etter navnesmokk og ser etter brukt Tummy Tub. Må snart få føda så jeg kan roe ned denne sofashoppinga
![]()
Ja, sånn kan det gå. I dag kom mikroen men sterilisatoren har ikke kommet enda, så er redd den ikke skal passe inni selv om målene på nettsida skulle tilsi detHaha! Bestilte ny mikro
Er jo så koselig å shoppe![]()
Også har vi de som nekter å ta smokk, uansett merke, form og str...Sånn egentlig er det ikke vits til å kjøpe med navn før en vet om ungen vil ha den typen smokk.
Noen barn liker nul, andre mam og andre avent e. L..
Så jeg venter med å bestille før jeg vet hvilket merke babyen liker..
Også har vi de som nekter å ta smokk, uansett merke, form og str...
Min også - kun pupp som var bra nok. Forbereder meg på at det blir samme greia med lillesøsterJa slik var min første, bortkastet alle de smokkene som var handlet inn![]()
Også har vi de som nekter å ta smokk, uansett merke, form og str...
Jepp, men jeg skal gjøre alt jeg kan for at hun vil ta en smokk
Hvilken type er uvisst. Håper mam smokk![]()
.
![]()
Det sto hardt på i perioder her men han nektet. I ettertid når jeg ser andre slite med avvenning og ikke minst når jeg ser "store unger" med smokk så er jeg glad han ikke gav etter for min desperasjon![]()