Noen som begynner...

AdelinaL

Glad i forumet
...å bli lei?? har ikke vært dårlig i svangerskapet, men gleder meg sååååå mye at tiden står helt stille...

Har hatt "småplager" i det siste, som når jeg skal bøye meg for å hente noe på gulvet og holder på å tisse på meg etterpå. Og selvfølgelig dette med å snu seg i sengen..plageri alså! Men jeg ler av det..har blitt litt flodhest, føler meg ikke særlig sexy når jeg må ta fart for å komme meg opp av sofaen, eller raper og fiser i armkroken til samboeren..[:D]hehe! Flere som kjenner seg igjen??[:D][8D]

jepp, føl mæ ikke akkurat nå supersexy for tida nei [8D] ikke bare lagt på mæ på magen nei, å opphovna i føttern...
grua mæ te hver morra når æ ska kle på mæ sokkan, e jo et slit me magen i veien [8D]
måtte få sambo te å barber mæ her om dagen for æ ser jo ingenting der nede lengre [&:][8D]
tilfart både for å kom ut av senga å sofaen, men kan jo trøste mæ me at det blir verre etter hvert [&:][8D][&:][8D][:D]

Å jeg synes det går så seint nå[:D]. Vente vente vente[:D]

jepp kjenner meg igjen der du!!
er ikke lei men gleder meg til og hoppe rett i sofaen på magen og snu meg i senga om natten uten og våkne av kynnere...[:'(]

Egentlig ikke lei, men merker jeg har vært gravid lenge. Spiller vel litt inn at jeg var gravid i 19 uker ganske kort tid før dette svangerskapet også. Men nå merker jeg at jeg begynner å bli større. Litt bekkenløsningsplager og så slår det meg først nå hvor uendelig langt ned det er til føttene når skoene skal knytes. [&:] Ellers har vi jo sett på ultralyd at Pitteliten presser ryggen inn i blæren, og det forklarer kanskje noen av de nattlige doturene. Sexy ja... tja... ikke helt nei. Men jeg koser meg med magen min enn så lenge. Hun kan godt bli der et par måneders tid til. [:)]

Back
Topp