Noen som begynner å få mage?

hennipenni

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Her er iallefall min lille bump :)
13+0

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1414152093.769974.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1414152093.769974.jpg
    289,6 KB · Visninger: 166
Så fin bump :D Jeg er 12+0 i dag juhuuu!!:D Jeg fikk mage veldig tidlig, men det kan ha vært at den var veldig oppblåst. Føler ikke at den har vokst noe særlig den siste måneden så den har på en måte stoppet opp. Huff, det er vel bare bra med lille spiren håper jeg <3

Mye mer mage på kvelden enn på morgenen, men fortsatt såpass liten at jeg kan skjule den ;) er 9+6 i dag :)

Har så stor mage at jeg ble sendt på tidlig UL for å sjekke om d var to denne gangen også! :-P Hadde problemer med å skjule magen på jobb!

ja har en liten men går ann å skjule den hvis jeg vil ;) men 12 neste uke så da gidder jeg ikke å være så nazi på å skjule den like mye mer trur jeg ;)
kvelden eller etter mat er den størst ;)
hvis jeg finner ut hvordan man legger ut bilder kan jeg få lagt ut etter hvert men aldri klart det, ikke at jeg har vært så intr heller men :P
blir koselig om vi får se litt mager etterhvert :)

Fått noen spørsmål, men det er nok bare luft.. men konstant struttende! Da blir man jo vandt til usikre blikk og å kle seg etter magen :)

Kjempe fin mage! Samme str her også;)

begynner å få kul. ♡♡♡

Ikke kommet noe her ennå , men i går klarte jeg kjenne at livmoren har kommet litt opp så da er det ikke lenge til :D

Har fått en liten bump, men tror det er mest luft og litt ekstra fett rundt navlen bare. Gleder meg masse til det vises :)

jah plages med buksene. får ikke på meg de gamle men for liten mage til mammabukse. lei av skjørt :P

ja har en liten men går ann å skjule den hvis jeg vil ;) men 12 neste uke så da gidder jeg ikke å være så nazi på å skjule den like mye mer trur jeg ;)
kvelden eller etter mat er den størst ;)
hvis jeg finner ut hvordan man legger ut bilder kan jeg få lagt ut etter hvert men aldri klart det, ikke at jeg har vært så intr heller men :P
blir koselig om vi får se litt mager etterhvert :)
Når du skriver en melding, så er det tre prikker oppe i høyre hjørne. Der er det på øverste linje noe som heter "Attach Picture". Slik legger du til bilde. :-)

Jeg har fått mage, klarer snart ikke skjule det for folk. Men jeg har lagt på meg over alt i tillegg. Fordøyelsessystemet mitt stopper opp når jeg blir gravid:((

Jeg har fått mage, klarer snart ikke skjule det for folk. Men jeg har lagt på meg over alt i tillegg. Fordøyelsessystemet mitt stopper opp når jeg blir gravid:((

Samme her, plages veldig med å være skikkelig forstoppa og full :(

Er vel den eneste grunnen til at det er antydning til mage også 10+3 i dag :)

Back
Topp