Noen som begynner å bli lei?

silje862

Glad i forumet
Ja teksten sier jo sitt... jeg er 35+4 men er så klar for å bli ferdig med graviditeten..

Jeg er 33+5 i dag og kjenner det begynner å bli nok nå... men håper virkelig jeg går til uke 37 hvertfall... husker jeg tenkte det samme med storesøster på samme tid og hu kom i uke 34+4 og vi måtte være 17 dager på sykehuset.... har ikke lyst til det igjen

Jepp! Er 36+4 idag. Drittlei å ha vondt,og føle som om ungen kommer når som helst, men så er det bare kroppen som lurer en. :(

Møkklei! Men i dag kom det litt energi tilbake, og det hjalp! Håpar snuppa kan finne veien ut snart! Er 37 veker på onsdag, og ho kan kome då. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke lei i det hele tatt jeg :p føler meg skikklig unormal :p sliter med å sove, bekkenløsning, så aktiv baby at de gjør vondt pluss litt div. småplager, men kunne godt gått slik i maange uker til, er litt utolmodig fordi jeg er nyskjerring på å se hvem som gjemmer seg inni magen, men jeg er langt ifra lei :D

Er 36+4 og er ikke lei:) koser meg med magen og alle bevegelsene og nyter siste tiden:) skal sies at jeg ikke har/har hatt noen store plager i svangerskapet da :) men gleder meg jo så klart til å møte frøkna snart!!

36+0 og er ganske lei nå ja - men mest lei på det som gjør vondt, og det faktum at det meste med 2,5 åringen er vanskelig nå :/ Trives som gravid sånn ellers... ;)
Håper han holder seg inne ei uke til slik at jeg får føde her på lokale fødestua og får med meg ul nå på onsdag, men om 7 dager kan han bare komme når som helst !;p

Dritlei! Nå har jeg selvfølgelig fått meg en skikkelig forkjølelse og, og føler meg helt sløv. Blir sliten av å hente posten, og får ikke gjort stort i løpet av dagen føler jeg. Skal bli deilig å kunne bevege seg normalt igjen!

Er ikke lei i det hele tatt jeg :p føler meg skikklig unormal :p sliter med å sove, bekkenløsning, så aktiv baby at de gjør vondt pluss litt div. småplager, men kunne godt gått slik i maange uker til, er litt utolmodig fordi jeg er nyskjerring på å se hvem som gjemmer seg inni magen, men jeg er langt ifra lei :D
Samme her :) er 35+3. Ser for meg jeg er lei og rimelig klar når termin kommer:)

Fysisk har jeg hatt et utrolig fint svangerskap, men jeg begynner å bli rimelig lei av å se ut som en kjøttkake i trynet. Har perioral dermatitt, og får ikke antibiotikabehandling pga svangerskapet. Ser ikke så ille ut i ansiktet nå i og med jeg hverken bruker hudsminke eller kremer, men som ung jente føler en seg jo ikke så fin uten noen form for sminke :-p

Drittlei.. Og har alltid hatt følelsen på 'overtid'. Har oul termin 3 og menstermin 8. Kjenner jeg min flaks og min tålmodighet rett så river jeg sikkert av meg håret dersom jeg må gå én dag over 3. november, haha!

Ikke lei men veldig nysgjerrig på å hilse på lille i magen :-)

Kommer helt an på dagen egentlig, noen dager tenker jeg at det er litt skummelt å få barn nr. 2 så kanskje det er fint å nyte tiden ekstra ekstra mye.

Mest av alt gleder jeg meg bare ekstremt mye til å babykose igjen og selvfølgelig forhåpentligvis bli kvitt alle plagene og noen kilo :p

Oppi alt glemmer jeg at i denne tiden hvor alt blir ordna til babyen kommer er noe jeg har gleda meg til også:) den skal jeg prøve å nyte

35+1 her, hadde det ikke vært for bekkenløsning så kunne jeg godt ha gått høygravid hele tiden, er sååå godt å kjenne spark/bevegelser og bli pjuska på fra innsiden av magen :D lille er så snill med meg, har ikke kjent noen vonde spark enda <3 gleder meg jo kjempemye til han kommer ut så jeg får holde han i armene mine og hvis de neste 5-7 ukene går like fort som de andre har gått så er det jo ikke lenge igjen så får bare nyyte siste tiden av graviditeten nå :D

Kommer an på dagsformen, egentlig. Er plagene ille så blir jeg møkklei, men hvis ikke går det greit. :-) Men hun kan godt komme et par uker før tiden, for sååå moro er det ikke å gå gravid med smertefulle kynnere flere ganger daglig. :-P

Nei, egentlig ikke. Er lei alle vondtene og slikt, men gruer meg til å få babyen ut. hehe :P

Skal bli digg å få kroppen tilbake! synes tilogmed å sove er ubehagelig nå.

Back
Topp