Noen som begynner å bli lei? :-)

Jeg har fortsatt 8+6 til termin, men er så sliten og lei allerede. Hjelper ikke at vi ikke har barnehageplass til han på straks 21 mnd, for han tar nesten knekken på meg før kl er 13 om dagen. Når gubben er kronisk syk så faller fortsatt en del av både husarbeid og oppfølging av unger på meg. Vurderer nesten noen dager ekstra på barsel bare for å få slappet av litt før maset starter igjen hjemme :p

Hehe det hørtes lurt ut for deg ;) er selv 32 i dag, og var egentlig lei pga mye problemer med graviditeten, men etter faren for tidlig fødsel for to uker siden har jeg blitt helt motsatt. Vil ha ho inne litt til :)

Den siste uka har jeg blitt veldig lei. Men vil jo egentlig at hun skal få noen uker til i magen, og trenger litt mer tid til det praktiske. Så prøver å fokusere på det.

Jeg er ikke lei og synes det fremdeles er koselig å gå gravid, (har termin i 22 mars). Har bare problemer med å bøye meg, er tungpustet, litt vondt i korsryggen og sånt, småting egentlig. Jeg har også, som en annen sa her, hatt utfordringer underveis som har blitt løst og forsvunnet. Men så har jeg vært hjemme og slappet av i lang tid, og jeg har ikke andre barn å ta meg av, så da er det lettere for meg å ikke bli så sliten. Og så sover jeg godt og lenge, det har kanskje mye å si.

Akkurat no har eg det ganske bra, og nyter kvar dag eg får ha det sånn. Samtidig begynner eg å bli litt utålmodig, er veldig nysgjerrig på dette vesenet som bur inni meg og er veldig klar for å treffe ho <3

Sent from my iPhone using Tapatalk

Må si jeg begynner å bli veldig klar for å møte lille prinsen min! :) men samtidig kan han vente en liten stund til :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Syns jeg begynner å bli tung og det er ikke lett å ta på sko, finne god liggestilling etc. Men jeg er jo tross alt høygravid så følger jo med! Føler jeg meg lei prøver jeg å tenke på de positive tingene som at det ikke er gunstig å føde 5 uker før, at jeg ikke har hevelser, bekkenet er noe bedre, ikke har jeg sure oppstøt...ja rett og slett positive ting ;)

Det tok lang tid før jeg virkelig innså at jeg er gravid, og jeg syns jeg har mer kontroll nå som babyen er i magen enn tanken på når han skal komme ut - det er jo da alt begynner! Søvnen er også som regel god, og jeg vet jo at det kan bli en utfordring senere;) Så jeg koser meg med å være gravid:)

Det tok lang tid før jeg virkelig innså at jeg er gravid, og jeg syns jeg har mer kontroll nå som babyen er i magen enn tanken på når han skal komme ut - det er jo da alt begynner! Søvnen er også som regel god, og jeg vet jo at det kan bli en utfordring senere;) Så jeg koser meg med å være gravid:)

Så godt å bare kose seg med det :) Jeg koser meg egentlig også med å være gravid, men jeg har tenkt helt motsatt av deg om hvordan jeg har best kontroll. Gleder meg til å kunne se babyen, og syns det blir lettere å ha kontroll når jeg kan se på babyen når som helst... Blir litt stressa av å kjenne etter om det er liv i magen hver dag :P Men egentlig passer det dårlig i forhold til planer og ting som må gjøres klart om lillejenta kommer nå, så prøver å bare vente tålmodig og være glad for alle plager jeg slipper :)

6 uker igjen nå, har hatt et kjempe fint svangerskap uten noen komplikasjoner, litt halsbrann her og der, men ellers bare litt problemer med å finne en god sovestilling! :// Er så heldig med at lille bebisen ligger godt skjult inni magen, så ekke så veldig stor eller fått noen strekkmerker, vært så flink med å smøre inn magen med babyolje flere ganger om dagen :)) Vil gjerne holde ham i armene mine da :))

Så godt å bare kose seg med det :) Jeg koser meg egentlig også med å være gravid, men jeg har tenkt helt motsatt av deg om hvordan jeg har best kontroll. Gleder meg til å kunne se babyen, og syns det blir lettere å ha kontroll når jeg kan se på babyen når som helst... Blir litt stressa av å kjenne etter om det er liv i magen hver dag :p Men egentlig passer det dårlig i forhold til planer og ting som må gjøres klart om lillejenta kommer nå, så prøver å bare vente tålmodig og være glad for alle plager jeg slipper :)

Ja, det å ha kontroll kan jo dreie seg om så mye :-) Han sparker til alle døgnets tider, så tror kanskje det er derfor jeg er så rolig i forhold til akkurat det. Men har jo lest om det å telle antall spark og å følge med på intensiteten i sparkene, en vet jo aldri. Så det er jo viktig å følge med :-)

Veldig kjekt med disse små, og skjønner godt at du gleder deg til å se jenta di :-) Jeg vet ikke med deg - men øynene mine holder på å poppe ut hver gang jeg ser en liten gosse når jeg er utendørs ;-) Så jeg syns det kan hjelpe litt på lengselen etter å se min lille prins!

Driver å håper på at det skal starte når som helst!

Ja, er temmelig lei. Svangerskapet blir ekstra langt når man blir sykmeldt i uke 6 pga. hyperemesis som varer til uke 28. Skikkelig dårlig underveis med innleggelser etc. Så tok muskelsmertene over, får skikkelig vondt av å sitte og kreftene til å stå/gå mye er ikke på topp etter mange måneder i ro. (Har vanlige gravidting som bekkenvondter, vonde kynnere og halsbrann også, men det er bare krydder :p ) Og de siste ukene har jeg hatt 2 ggr omgangssyke og influensa for å toppe det. Yeah!

Samtidig så er jeg bare 33 uker ennå og sist gikk jeg til 42+0... Så prøver så godt jeg kan å kose meg litt med dette her også. Digger å ha stor mage og lillesøster har vill fest der hele dagen nesten. Og koser meg med storebrorkos. Da jeg var på det sykeste i høst ble han veldig knyttet til pappaen (han var bare 14 mnd i starten), men nå søker han like mye til meg også og vi koser oss skikkelig :D Blir ikke så mye av det når man får en ammebaby i huset :)

Back
Topp