Noen som begynner å bli lei? :-)

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Er det noen som føler seg fødeklare? Eller er det bare blitt mer skummelt ettersom det nærmer seg med stormskritt? :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg vil gjerne bli ferdig nå. Føler at alt har gått så tregt. Mye pga smerter og mye sykehus. Sliten.:p

Begynner egentlig å bli dritlei :p tungt, finner aldri god liggestilling om natta, vondt bekken og kynnere. Gleder meg veldig til å føde og få han ut! Men på samme tid klarer eg å nyte siste rest av svangerskapet, for man har ingen garanti for at man får oppleve det igjen :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kjempelei! Er ikke så redd for fødselen, for vil bare ha ungen ut! Tror det er kroppens måte å forberede seg på, at man blir så lei av å være gravid at fødselen føles lettere å gjennomføre.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er dritlei:p..
Lei all vondt og plager, ikke klare å fungere normalt osv.. Så på en måte kunne han godt ha kommet ut, å vært ferdig nå, men er på en måte greit at det er igjen noen uker også:p.. Alt er egentlig klart, eller mangler å vaske klær osv da, men har alt vi trenger i hus. Men kjenner at vi trenger litt mer tid til å venne oss, eller ihvertfall kommende storesøster til at det kommer en baby nå.. Har visst virkelig gått opp for hennes del at vi snart får en til, så tror det er greit at hun har litt mer tid på seg før han kommer ut, å blir en del av hverdagen;)..

Mest sannsynlig mitt siste svangerskap, så det som kan nytes av det, prøver jeg å nyte til det fulle nå mot slutten da:)..

Så ein film her på babyverden der du fekk se en helt naturlig fødsel. Å du fikk se alt... Syntes videoen var ekkel og hadde egentlig ikke den forestillingen om at det var slik det så ut.. :-S føler meg ikke klar for å føde eller for å bli mor. Synes det hele bare blir skumlere og skumlere.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Sniker fra tidlig i mars, så kan lett si at jeg er kjempe lei og fødeklar for den lille k magen. Hehe komkomkom

Jeg er utrolig heldig som har et så behagelig og fint svangerskap. Føler meg frisk og rask for det meste, føler svært få begrensninger bortsett fra de som er uunngåelige. Virker som jeg er bygd for dette så jeg syns det hele er veldig koselig. De plagene og utfordringene jeg har hatt har blitt løst slik at de ikke er et problem, så da er det enda mindre slitsomt.

Er ikke klar for å føde i alle fall. Syns det hele er litt skummelt, men prøver å tenke positivt. Men er heller ikke klar fordi det er mye som må ordnes før lille kommer. Heldigvis er det meste kjøpt inn, må bare få ting på plass, vasket, montert osv.

Sent from my iPhone using BV Forum

Begynner å føle meg ganske fødeklar nå ja ;) har den siste uken fått litt trøbbel med bekkenet og da blir alt så mye vanskeligere med en gang... Heldigvis går det rasende fort fremover mot termin. Nå er det vinterferie her i hus så vi skal bare slappe av og kose oss :)

Er veeldig lei nå.. teller nesten ned dagene til termin nå :-P blir mest sansynlig igangsetting 14 april, så får håpe dagen kommer fort :-)

Å her endte jeg på føden i natt. Vannet har gått, og riene kommet.

Jeg er ikke lei, men det er nok mye siden jeg nesten ikke har plager i det hele tatt (bare bittelitt halsbrann en sjelden gang og litt trøttere enn vanlig) og elsker å gå gravid. Håper virkelig ikke det er siste gangen,
Alt er i hus, men ingenting er klart.
Har jo hatt alt det store etter guttungen, men han måtte jo ha nytt da...
Og det er flatpakket alt sammen.
Har drømt om vannavgang og rier tre netter på rad nå, så kanskje et varsel? (Ikke at jeg tror det, men...)

J A!!!

SÅ KLAR!! Er 5 uker igjen, men han kan LETT få komme nå!!! Drit lei, lei av alle vondter!!!

Begynner egentlig å bli dritlei :p tungt, finner aldri god liggestilling om natta, vondt bekken og kynnere. Gleder meg veldig til å føde og få han ut! Men på samme tid klarer eg å nyte siste rest av svangerskapet, for man har ingen garanti for at man får oppleve det igjen :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Sign!
Kunne godt hatt termin i dag :-P
Men samtidig trengs litt mer tid og redebygging :-)

Første del av dagen er helt grei her.
Da får jeg gjort det jeg ønsker :)

Men fordi jeg har litt problemer med å ta det med ro første delen av dagen så er siste del av dagen superslitsom :P

Gleder meg til påske, for da regner jeg med at smån er ute :)

Back
Topp