Noen som allerede tenker på når nestemann skal komme?

Huff, jo mer jeg tenker på det, jo mer har jeg lyst på en til! :eek::rolleyes: 3 unger, liksom? :confused::p

Jeg syns selv det er litt spess å tenke på nr 3 når jeg har en trassig 3-åring, en nyfødt baby og egenlig ALLTID sagt at jeg bare skal ha to *ler* :smiley-angelic006

Huff, jo mer jeg tenker på det, jo mer har jeg lyst på en til! :eek::rolleyes: 3 unger, liksom? :confused::p

Jeg syns selv det er litt spess å tenke på nr 3 når jeg har en trassig 3-åring, en nyfødt baby og egenlig ALLTID sagt at jeg bare skal ha to *ler* :smiley-angelic006[/quote

Haha, jeg sitter her med 3, og vurderer nr 4 :P
Jeg skulle også bare ha to ;)

vi har bestemt oss at det holder med 2, dette er noe sambo i utgangspunktet ønsket (jeg ønsket 3 eller 4). nå etter ha fått nr 2 kom litt overraskende følelsen av å ha en komplett familie (følte ikke dette med 1 barn) så da synes jeg det er greit, spesielt etter 2 ekstremt vonde og tunge svangerskap, vil ikke utsette kroppen min for det en gang til og det i tillegg med små barn for så mye dårlig samvittighet jeg hadde for gutten min dette svangerskapet er slitsomt.

jeg ønsket også å ha ca 2 år mellom de, men av flere grunner ventet vi så gutten ville ha vært 2,5 år når vi fikk nr 2, den spiren mistet vi i en litt komplisert sa før spiren satt og det ble 3 år mellom de eller 2 år og 11 mnd og kjenner at jeg er "glad" for det, synes dette er en super aldersforskjell foreløpig hvertfall :-)

Vi er ferdig! :) Vi har hver vår sønn fra før, de er 5 og 6. Har ønsket oss et barn sammen, men det ble ikke så lett som vi trodde. Med en dødfødsel i uke 28 og en sa etter det, er vi mer enn fornøyd med lille Benjamin <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har 20 mnd mellom nr 1 og 2. Så er det 3 år fra nr 2 til nr 3, og 23 mnd etter det kom jammen meg nr 4 også.

Nå kjenner jeg på følelsen av en komplett familie så nå er det nok stopp her. 4 unger i løpet av 6 1/2 år får holde, de skal følges opp også.

Jeg kunne godt blitt gravid igjen NÅ jeg, og ferdig med det. :P Har så lyst til å føde igjen og, haha.
Men tror jeg er ene alene om det, samboer tenker vel mer ca 2 år imellom. Så får vel vente liiiitt til.

vi har ei jente som blir 5 i februar, og mini på 7 uker. Tenker at om det blir en til, så passer det veldig fint når mini nærmer seg 2, Da kan jeg gå hjemme når eldste begynner på skolen.

Jeg kunne godt blitt gravid igjen NÅ jeg, og ferdig med det. :P Har så lyst til å føde igjen og, haha.
Men tror jeg er ene alene om det, samboer tenker vel mer ca 2 år imellom. Så får vel vente liiiitt til.
Haha så bra ^^ Føler det slik jeg og, kunne godt vært gravid igjen og og føde :) Savner følelsen og spenningen ;) Rusen som de nevner over her ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg syns selv det er litt spess å tenke på nr 3 når jeg har en trassig 3-åring, en nyfødt baby og egenlig ALLTID sagt at jeg bare skal ha to *ler* :smiley-angelic006
Her var planen 2, som ble til 3 jenter på 5,5 år. Og nå er nr.4 utelukket heller... Hehe.. Veien blir til mens man går, og jammen skal jeg si man endrer mening ettersom barna blir større og mere selvstendig!

Her var planen 2, som ble til 3 jenter på 5,5 år. Og nå er nr.4 utelukket heller... Hehe.. Veien blir til mens man går, og jammen skal jeg si man endrer mening ettersom barna blir større og mere selvstendig!

Og nå er IKKE nr. 4 utelukket heller, skulle det stå da..... :-)

Jeg er der at jeg føler at dette ikke kan være siste gang jeg har baby. Har så lyst til å føde igjen og oppleve spenningen rundt det! Men før det blir flere her må jeg bli ferdig med utdannelse og vi må flytte til en større leilighet eller hus :p

Får se om jeg forandrer mening etterhvert som de to jeg har blir større, men i utgangspunktet ønsker jeg minst en til :) Har tre søsken selv, og er så glad for at jeg har dem!

Back
Topp