Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, jo mer jeg tenker på det, jo mer har jeg lyst på en til! 3 unger, liksom?
Jeg syns selv det er litt spess å tenke på nr 3 når jeg har en trassig 3-åring, en nyfødt baby og egenlig ALLTID sagt at jeg bare skal ha to *ler* [/quote
Haha, jeg sitter her med 3, og vurderer nr 4
Jeg skulle også bare ha to
Haha så bra ^^ Føler det slik jeg og, kunne godt vært gravid igjen og og føde Savner følelsen og spenningen Rusen som de nevner over herJeg kunne godt blitt gravid igjen NÅ jeg, og ferdig med det. Har så lyst til å føde igjen og, haha.
Men tror jeg er ene alene om det, samboer tenker vel mer ca 2 år imellom. Så får vel vente liiiitt til.
Her var planen 2, som ble til 3 jenter på 5,5 år. Og nå er nr.4 utelukket heller... Hehe.. Veien blir til mens man går, og jammen skal jeg si man endrer mening ettersom barna blir større og mere selvstendig!Huff, jo mer jeg tenker på det, jo mer har jeg lyst på en til! 3 unger, liksom?
Jeg syns selv det er litt spess å tenke på nr 3 når jeg har en trassig 3-åring, en nyfødt baby og egenlig ALLTID sagt at jeg bare skal ha to *ler*
Og nå er IKKE nr. 4 utelukket heller, skulle det stå da.....Her var planen 2, som ble til 3 jenter på 5,5 år. Og nå er nr.4 utelukket heller... Hehe.. Veien blir til mens man går, og jammen skal jeg si man endrer mening ettersom barna blir større og mere selvstendig!
Sent from my iPhone using BV Forum