Noen som allerede tenker på når nestemann skal komme?

Lulilu

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Januarskatter 2015
Selv har jeg hatt en i overkant røff start på barseltiden og var sykemeldt de to siste mnd av svangerskapet, men planlegger nesten allerede nestemann ;) vet jo at denne tøffe tiden går over på et tidspunkt, samtidig at jeg kommer til å savne den. Jeg er førstegangs og følte ikke jeg helt klarte å nyte den nyfødtperioden ordentlig heller, men det er kanskje ganske vanlig? Dere med to tette, synes dere at det går greit eller skulle dere ønske dere ventet litt lenger med nestemann? Dessuten tenker jeg det er greit at det ikke er for stor aldersforskjell mellom de også.

Lulilu

Aldersforskjell mellom meg og søster er 1,5år. Har syns at det var veldig fint, så har lyst å ha to tette sjølv :)

her er det nesten 3 år mellom og det er en flott avstand. Fikk være bleiefri en måned eller to, selvstendig storesøster som kan hjelpe mor i tøffe tak (far er i reisejobb) såpass stor at hun skjønner det som foregår og har berget for sjalusi fordi hun hsr fått tatt del i mange stunder og situasjoner der vi forklarer hvorfor vi gjør som vi gjør. Men uannsett sldersforskjell husk å ta storesøsken før lillesøsken. Sparer deg for mange hyleutbrudd eller "trass"svar og handlinger

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har 2 år og 10 mnd mellom. Virker som grei alderforskjell, og har snakket med flere som har samme aldersforskjell som er veldig fornøyd. Storebror er passelig enkel og selvstendig, men det er ikke mer forskjell enn at de kommer til å kunne leke sammen.

Vi skal stoppe ved to, det er iallefall tanken. Men det er utrolig hva som går igjennom hodet mitt nå for tiden, hormoner og alt :P Nesten som jeg håper at jeg blir gravid ved et uhell, sånn at jeg aldri trenger å ta den avgjørelsen selv ;)

Vi tenker å prøve på tredje og siste om et års tid. Er 4 år og 2 måneder mellom de to vi har og ønsker ikke så stor mellomrom på de to minste.

Jeg har 1,5 år mellom mine og synest det går utrolig bra:-)
Storebror er såååå snill med lillebroren sin:-)
Jeg ville ha to tette og angrer ikke i det hele tatt nå heller :-)

har planene klare for fremtiden iallfall, ingen fler ;)

Vi ble enige om at vi skulle vente til den lille gikk iallefall ;-)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Vi har 1 år og 4 mnd mellom de to eldste ;)
Hærlig å ha to tette ;)
De har enormt mye glede av hverandre :)

Så ønsker dere to tette så kjør på ;)

Vi vil ha flere ja:D Tenker ca. 2år mellom vi. Jeg og min søster er det akkurat 2år og 2mnd mellom og vi har hatt enormt glede av hverandre!:) Ellers har jo veslegutt en storebror på 10år(bonus), men det blir jo liksom ikke en lekekamerat. Han er utrolig flink med veslegutt da<3<3
Så da blir det faktisk å kjøre på når permisjonen min nærmer seg slutten(skal være hjemme 2år nå). Kommer aldri tilbake i jobb jeg:P;)

• Liker
Reactions: :)
Jeg er sååå ferdig :D har fått 3 barn på 5 år så er fint fornøyd :) Har to år mellom de første, og det gikk helt supert for vår del, også ble det 3 og 5 år mellom de og minstemann, noe som går kjempe bra :) Da vi fikk førstemann ønsket vi å få de tette nok at de har glede av hverandre gjennom barndommen og det tror jeg absolutt vi har fått til.. våre to eldste er som erteris, veldig avhengig av hverandre :) De har og tatt imot lillebror på en fantasisk måte.. :) Føler meg VELDIG heldig :) :)

Her er det 3,5år mellom de og er kjempefornøyd med det :) Vi skal ikke ha flere enn 2 så er fint ferdig med svangerskap :)

Vi har 19 mndr mellom våre. Det har egentlig gått over all forventning, men skal ikke si at det ikke har vært tøft! Er mye sjalusi fra storesøster sin side, spesielt når jeg må amme lillebror, men føler det begynner å gå seg til nå. I utgangspunktet ville jeg ha barn med stor aldersforskjell, men er igrunn glad for at det gikk som det gikk. Vi gir oss med disse to! ;)

Vi tenker å få en til om en liten stund, sånn at det blir to år mellom dem når den nye e født;)
Men hadde d vært opp til meg ville jeg hatt enda litt før, sånn at d blir halvannet år mellom dem- da måtte eg faktisk ha blitt gravid igjen august igjen :p hehe

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har 19 mndr mellom våre. Det har egentlig gått over all forventning, men skal ikke si at det ikke har vært tøft! Er mye sjalusi fra storesøster sin side, spesielt når jeg må amme lillebror, men føler det begynner å gå seg til nå. I utgangspunktet ville jeg ha barn med stor aldersforskjell, men er igrunn glad for at det gikk som det gikk. Vi gir oss med disse to! ;)

Det tenker jeg og at jeg vil ha. Slik at eldstemann er bleiefri før neste kommer til verden. Men nå har jeg nesten begynt å tvile på mine egne ønsker ;) savner den spenningen i slutten av svangerskapet og ved fødsel. Det var nesten som en rus..

Lulilu

Det tenker jeg og at jeg vil ha. Slik at eldstemann er bleiefri før neste kommer til verden. Men nå har jeg nesten begynt å tvile på mine egne ønsker ;) savner den spenningen i slutten av svangerskapet og ved fødsel. Det var nesten som en rus..

Lulilu
Helt enig! Var nesten som en rus på slutten / og fødsel. Bra måte å beskrive det på. Savner den feelingen :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er det 6,5 år i mellom de. Sier oss ferdig ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp