Noen som allerede har tenkt på navn?

Vi har et jentenavn vi liker, ellers er vi helt på forskjellige sider av verden virker det som... Hvordan skal dette ende... Hehe...

Ikke i nærheten av enighet her, men har lagt det litt på is til etter ultralyden til tirsdagen.
Da satser vi på å få vite kjønn, så da kan vi begynne å diskutere.

Jeg har funnet et guttenavn jeg har falt så for, men samboeren er IKKE enig...så tilbake på startstreken igjen.

Jeg har også funnet et jentenavn som vi begge virkelig liker men har planer om å ha 2 navn klar ved fødselen. :)

Jeg har hatt jentenavn klart siden 2010... Men mannen liker ikke det navnet, så jeg håper han klarer å omvende seg innen februar. Simpelthen bare må ha det. Blir det gutt er vi vel ikke enige heller, men vi skal vel klare å finne noe.

Gubben gidder ikke diskutere navn enda :P
Meen, storesøstera løper rundt og sier et jentenavn stadig vekk, så mulig det blir det :P
Nå er jo hun bare 20 mnd, så jeg synes det er litt stas at hun har komt på det navnet! Ingen i bhg heter det!

Guttenavnet har ligget på vent siden sist da det ble ei jente :-) Det navnet som ble valgt til jenta vår hadde jeg egentlig blånekta på hele tiden mens jeg gikk gravid for det gikk jo ikke an å kalle en baby det navnet - men da hun kom var jo det det eneste som passet :P Denne gangen blir det sikkert enda vanskeligere å finne et jentenavn om det skulle vise seg å være jente nr 2 :-P

Vi har bestemt oss for guttenavn men jentenavn har vi ikke snakket om enda. Venter til etter oul før jeg gidder å ta den kampen:p jeg har hengt meg helt opp i navnet cristel, og siden vi skal ha dobbelt navn så tenker jeg olivia cristel, nellie cristel, ellie cristel eller lignende, men jeg ser for meg at sambo kommer til og være vrang bare fordi han ikke vil at jeg skal velge:p

Vi har to navn. Et til hvert kjønn. Men de er fra da vi snakket om navn sist svangerskap, så vi har vel ikke akkurat bestemt oss helt enda. :)

Vi har bestemt oss vi, bare litt usikre på hvordan vi skal skrive det :D
Men vil ikke kalle henne det før hu er født, for plutselig er jeg redd navnet ikke passer . Men sambo har faktisk alltid hatt lyst på en jente som heter det, så overrasker meg selv med at jeg har latt han bestemme det, han hadde ikke det om jeg ikke likte det selvfølgelig, men noe føler jeg at skal han få velge litt av også, siden jeg har en liten tendens til å overstyre det meste av valg her i huset :) :s

Vi blir ikke enig.. :( skjønner ikke hvordan dette skal gå. Mannen tullet med at babyen vil få et navn fra staten :P

Vi har sannsynligvis bestemt oss for navn :)

Vi har lagt det med å diskutere navn før OUL, eller kjæresten vil vente så vi slipper tenke lite hardt på både gutte og jente navn...:p Aner ikke selv hva jeg vil ha av navn denne gang:p men tenker på det;)

vi har heldigvis funnet to alternativ gutte navn, mens jente navn har vi funnet ut at det finnes så mange vi liker at der må vi vente litt med å bestemme oss til vi vet hva kjønn det blir. Men ett som ligger høyt på lista vår er Lilli / Lilly

Foreløpig er vi enig om Lucas eller Samuel. Blir det jente så er vi litt lengre fra hverandre. Jeg ønsker ett navn man kan si på engelsk også, f.eks Adele, mens min samboer foreløpig har forelsket seg i Juni ;)

Ingenting er bestemt, men det blir mest sannsynlig et navn i arv. :)
Den evige diskusjonen begynner vel etter oul :p

Vi (les: jeg) har bestemt oss for to jentenavn, så får vi se hva hun (hvis det blir jente) passer til. Og så har vi vel et guttenavn så langt, der tenker vi ennå.

Back
Topp