Noen som allerede har kjøpt et symbolsk plagg?

Vinterbarn

Betatt av forumet
Vet jeg er veldig tidlig ute, men jeg måtte bare kjøpe en liten ting den lille.. Det gjorde dagen min bra:D Noen andre?


November baby<3
 
Var i vurderingen å kjøpe sokker, da jeg skulle fortelle mannen det, men.....
 
Jeg har kjempelyst til det men tør ikke helt før jeg kommer meg over syv uker (det er den tiden jeg mista sist) er på ferie i tyskland akkurat i den tiden, så det blir kanskje bittelittegran shopping da ;)
 
Tror jeg venter til uke 12.
 
Har ikke gjort det ennå, men går det bra på ul i uke 12 så feirer jeg nok med å kjøpe et lite plagg:)
 
Har ikke gjort det. Hørt det er litt sånn "bad luck" før 12 uker, så jeg venter til da
 
Hehe ingen faktisk :p Her i familien er et plagg en slags bekreftelse på at en er gravid! Så det hjelper veldig på meg som faktisk ikke føler meg så veldig gravid :)


November baby<3
 
Jeg kjøpte ikke noe klær før jeg hadde fått vite kjønnet :)

Men handlet spisestol og litt andre ting før den tid.
 
Ja,jeg klarte ikke holde meg.. Så jeg kjøpte et lite skilt hvor det stod : beautiful baby sleeps here:)
 
hehe, uff. jeg kunne ikke dy meg, måtte kjøpe ett bar newborn sokker her om dagen bare for å ha de :)
 
Tror jeg også venter til vi har bikket uke 12 :)
 
har beg å strikke hentesett bare, men det er fordi hver aldri har strikket og sikkert trenger 9 mnd på å gjøre det ferdig:)
 
Mistet i uke 13 i sommer, og mistet i uke 5 siden, så her venter jeg til etter UL. Bare en vond påminnelse dersom det ikke går bra. Tok første shoppinga rett etter UL sist da vi fikk vite kjønnet.
 
Holdt på å kjøpe en joggebukse i nyfødt-str i helga som jeg falt heeelt for, men klarte å styre meg. Venter nok til etter ul i uke 11/12.
 
Back
Topp