Noen som å holder på med snus/røykeslutt?

Kan vi ha en tråd hvor vi kan støtte hverandre litt? Jeg jobber med å trappe ned snusen, men sliter skikkelig! Jeg er livredd for hele graviditeten og stressa for alt høsten/vinteren har å by på. Jeg skal i gang med en semesteroppgave, en masteroppgave og har 2 jobber ved siden av 100% studie. I tillegg har jeg et barn på under 2 år. Mannen vil at jeg skal slutte, å jeg ønsker og prøve det. Jeg klarte det jo sist jeg var gravid, men da var ikke alt så kaos og stress. Jeg ønsker ikke noe pes og moralpreken for denne tråden, for jeg vet det er egoistisk å fortsette.
Den pågående kvalmen hjelper heldigvis en del på nedtrappingen, men jeg syns likevel det er vanskelig å slutte helt! Noen flere i samme situasjon?

Har du prøvd Onico ? niktotin fri snus eller KICK up! Jeg brukte den i en uke og slutta på dagen på det :) Nå har jeg ikke brukt det på noen dager og det går kjempe fint :)

Har du prøvd Onico ? niktotin fri snus eller KICK up! Jeg brukte den i en uke og slutta på dagen på det :) Nå har jeg ikke brukt det på noen dager og det går kjempe fint :)

Hat prøvd begge deler ja, brukte onico sist jeg var gravid :) skal få kjøpt meg onico på mandag! :D

Jeg bruker den nå er 5/6 uker på vei... Men merker det har vært tøft å slippe både nikotinen fra røyk og snus samtidig:oops:

uff, DET skjønner jeg! Jeg har trappa voldsomt ned føler jeg, fra 4-5 bokser i uka til 2. Håper på å klare å slutte helt! Skal til legen i morgen, så får høre hva hu sier :)

Ja jeg vaper. Har gått over til nikotinfri nå. Ingen fare for baby da sa lege og jordmor

I alle svangerskapene mine har jeg sluttet på dagen jeg har fått positiv test. Ja, det var jævlig tøft den første uken, siden jeg var en storsnuser, men det er uaktuelt med snus så lenge jeg er gravid. Det er bare ett eller annet som omstiller seg oppi hodet med det samme :) Merker fort at man sparer penger også, fysj så dyrt det er :(
Savner liksågodt å spise salami, spekemat og en blodig biff :gen053

Jeg sliter litt jeg og... har hatt som unnskylding at "man vet jo aldri om det går galt så tidlig". Men nå har jeg vært snusfri i 2 dager og bruker onico. Det er jo ikke verre enn at dersom jeg begynner å blø (noe som IKKE skal skje) så kjøper jeg meg bare en snusboks.. skal ikke si det er lett, prøver å motivere meg med å tenke på hvor mye penger jeg sparer og at jeg heller får bedre råd til å kjøpe meg fine ting eller ting til baby :)

Kjøpte Onico i dag, og byttet på gjennom dagen. Fra og med i morgen er det kun Onico. Jeg gruer meg allerede, og siden jeg ikke har klart å ta innover meg at jeg er gravid (5+1) så må jeg innstille hodet på 'vanlig snusslutt'.
Men, det skal gå!

Kan vi ha en tråd hvor vi kan støtte hverandre litt? Jeg jobber med å trappe ned snusen, men sliter skikkelig! Jeg er livredd for hele graviditeten og stressa for alt høsten/vinteren har å by på. Jeg skal i gang med en semesteroppgave, en masteroppgave og har 2 jobber ved siden av 100% studie. I tillegg har jeg et barn på under 2 år. Mannen vil at jeg skal slutte, å jeg ønsker og prøve det. Jeg klarte det jo sist jeg var gravid, men da var ikke alt så kaos og stress. Jeg ønsker ikke noe pes og moralpreken for denne tråden, for jeg vet det er egoistisk å fortsette.
Den pågående kvalmen hjelper heldigvis en del på nedtrappingen, men jeg syns likevel det er vanskelig å slutte helt! Noen flere i samme situasjon?

Jeg har snust i 15år... Har tre barn fra før og gravid i uke 6+6 i dag.. Snuste hele graviditeten med de to første, sluttet da magen begynte å komme med nr 3, og nå bruker jeg onico (original) og Skruf slim. Tillater meg 3-4 Skruf i løpet av en dag, og onico resten.. Det funker greit for meg;)
Satser på å slutte helt når magen begynner å komme.. Det gikk veldig automatisk sist, da det ble mer virkelig at det var et barn der.. Høres kanskje litt rart ut, men sånn var det..

Back
Topp