Hvordan går det med deg nå Vickar? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvordan går det med deg nå? Jeg har dessverre ingen erfaring med friskt blod og smerter, men jeg har lest andre steder at det er flere som har hatt det gjennom svangerskapet og at det er helt ufarlig. Er også normalt med en liten festeblødning og noen sier de kjenner på festesmerter også. Dette skjer vel rundt uke 4/5 om jeg ikke husker feil!Noen som har erfaring med å blødning med litt smerter?
Jeg er ca 5 uker på vei, og på søndag begynte jeg og blø. Mengden har variert, fikk også mensmurringer på søndag, men dette har jeg hatt litt av dagene før også.
I går var dagen jeg blødde mest, mer som en vanlig mens men uten smerter/murringer. Idag er det mye mindre igjen, men blør fortsatt. Alle smertene/murringene er borte, så dette var kun på søndag.. jeg vet at smerter med blødning ikke er et godt tegn, men jeg sitter likevell med et stort håp. Skal ha tidlig UL neste uke for å sjekke, klarer knapt å vente..
Tusen takk som spørHvordan går det med deg nå Vickar?![]()

herlighet, for en berg-og-dal bane. Jeg har hørt om liknende tilfeller med blødning som ikke kan forklares, og at det har gått fintTusen takk som spør
Da jeg var til UL på tirsdag sa gynekologen at det ikke var noe varlig med så lenge det var sånn som jeg hadde det da. Altså både i mengde og farge.
Det trappet seg derimot veldig opp ila uken til både koagler og større mengder så jeg måtte bruke bind. Dette gjorde meg super usikker og bekymret igjen og jeg målte hcgpå fredag men får ikke svar før på mandag. Min forlovede og jeg ble derfor enige om å ta en UL i går for å berolige og der var det fremdeles et bankende hjerte og bebisen hadde vokst fra 4,3mm på tirsdag til 1,03cm i går, altså på 4 dager. Det var helt fantastisk!
Vi snakket mye om blødningene men de har enda ikke noe klart svar og kunne ikke se noen form for hematom. Gynekologen sa at det er forståelig at dette kan tære på og at det er bedre med en ekstra UL i ny og ne ved endringer fremfor å bekymre seg - og nettopp det har vi også landet på.
Vi har fått time til TUL 6/12, men det blir nok en UL til eller to før det dersom det trapper enda mer opp![]()
men man får jo aldri slappet helt av. Håper fremtidig ul viser bare velstand 

Skjønner så godt frykten din, jeg har blitt panisk over litt rosa på papiret så din situasjon ville nok sendt meg også rett til privat UL… Så godt å høre at det lille hjertet fortsatt slo og at alt så bra utTusen takk som spør
Da jeg var til UL på tirsdag sa gynekologen at det ikke var noe varlig med så lenge det var sånn som jeg hadde det da. Altså både i mengde og farge.
Det trappet seg derimot veldig opp ila uken til både koagler og større mengder så jeg måtte bruke bind. Dette gjorde meg super usikker og bekymret igjen og jeg målte hcgpå fredag men får ikke svar før på mandag. Min forlovede og jeg ble derfor enige om å ta en UL i går for å berolige og der var det fremdeles et bankende hjerte og bebisen hadde vokst fra 4,3mm på tirsdag til 1,03cm i går, altså på 4 dager. Det var helt fantastisk!
Vi snakket mye om blødningene men de har enda ikke noe klart svar og kunne ikke se noen form for hematom. Gynekologen sa at det er forståelig at dette kan tære på og at det er bedre med en ekstra UL i ny og ne ved endringer fremfor å bekymre seg - og nettopp det har vi også landet på.
Vi har fått time til TUL 6/12, men det blir nok en UL til eller to før det dersom det trapper enda mer opp![]()
og så betryggende å se at frøet vokser! Krysser alle fingre og tær for at dette går veien
Det er akkurat det. Leser og hører om det mange steder men for meg var litt lett brun utflod (bare en gang og ett tørk) starten på MA. Så når det da er vedvarende mye og hver eneste dag så blir påminnelsen enorm og vanskelig å håndtere..herlighet, for en berg-og-dal bane. Jeg har hørt om liknende tilfeller med blødning som ikke kan forklares, og at det har gått fintmen man får jo aldri slappet helt av. Håper fremtidig ul viser bare velstand
![]()

Tusen takk!Skjønner så godt frykten din, jeg har blitt panisk over litt rosa på papiret så din situasjon ville nok sendt meg også rett til privat UL… Så godt å høre at det lille hjertet fortsatt slo og at alt så bra utog så betryggende å se at frøet vokser! Krysser alle fingre og tær for at dette går veien
![]()

Det skjønner jeg, glad du endelig har funnet roenTusen takk!
Ja det er ikke noe gøy når sånt skjer - heldigvis er det forholdsvis normalt, men det kan være vanskelig å lene seg på det når man får flere daglige påminnelser ved dobesøk. Det har vært skikkelig slitsomt psykisk men nå har jeg vært helt rolig siden UL i går tidlig og det er så deilig å endelig få slappe ordentlig av
Har du hatt noe mer rosa på papiret eller har det gitt seg?

Så bra! Det er helt sikkert bare fint med den lille i magenDet skjønner jeg, glad du endelig har funnet roenjeg har ikke blødd noe mer, kun noen tørk ned lyserosa fredags kveld, så prøver å tenke at alt er ok
![]()
Når har du UL?Jeg er ikke sikker, var på ekstra TUL nå på tirsdag siden jeg har mistet i MA tidligere og da så legen at jeg var satt opp for å få innkalling til OTUL rundt uke 12. Har enda ikke mottatt denne innkallingen men vil tro det blir rundt 20. november… Det føles ut som et helt liv til, syntes hver dag føles ut som de har 48 timer om dagenSå bra! Det er helt sikkert bare fint med den lille i magenNår har du UL?
Men får bare smøre meg med tålmodighet så går nok alt bare fint! Enn du?
Uff kjenner igjen den følelsen! Samtidig som jeg noen dager er flinkere til å fokusere på andre ting og da går dagene fortereJeg er ikke sikker, var på ekstra TUL nå på tirsdag siden jeg har mistet i MA tidligere og da så legen at jeg var satt opp for å få innkalling til OTUL rundt uke 12. Har enda ikke mottatt denne innkallingen men vil tro det blir rundt 20. november… Det føles ut som et helt liv til, syntes hver dag føles ut som de har 48 timer om dagenMen får bare smøre meg med tålmodighet så går nok alt bare fint! Enn du?
![]()
min TUL er satt opp til 12+5 den 6/12 og det er en god stund til det og.