noen slitere som er gravide nå?

Minimoni

Prøver på nr 1
Novemberlykke 2015
Hei :)

Jeg er ny på forumet, og lurer på om det er noen flere i samme situasjon som meg her inne?
Har prøvd i 2 år å bli gravid, vært i gjennom 6 SA hvor jeg har mistet i mellom uke 4-8, aldri sett noe på ul.
Jeg har vært i gjennom utredning på Ullevål for habituell abort, men de finner ikke noe galt. Jeg er nå gravid på nytt, etter å ha vært på konsultasjon hos fertilitets klinikken for tips og veiledning videre.
Jeg testet positivt for 1 1/2 uke siden og fikk målt hcg med nivå 120 forrige fredag og 530 på mandagen etter, så da fikk jeg grønt lys til å starte med Fragmin.
Tar også prednisolon og cyklogest, for å kjøre på med det han mente var en god cocktail av drugs som skal få spiren til å sitte. Så er nå 5+5 uker på vei og dagene går såååå sakte, er i tillegg 100 % sykmeldt for å ta det med ro. Gruer meg for å få "dommen" neste torsdag (UL), da jeg vil få det svart på hvitt. har jo bare dårlige minner fra UL.
:scared001

Gratulerer så mye! Etter alt dere har vært gjennom, håper jeg virkelig at det går bra denne gangen!

Skal du ha ukentlig ul og oppfølging eller hvordan blir det?

Fra mobil.

Tusen takk Lanterne. Ja det håper jeg også..Er fryktelig nervepirrende og 12 uker er lenge å vente..
Jeg vet faktisk ikke om jeg skal ha ukentlig ul eller hva det blir til, men tipper jeg får det om jeg ønsker det. Jeg blir overlykkelig om det virkelig er noe der inne, klarer ikke helt å tro på det enda hvertfall.

Tusen takk :) setter pris på det. Tar dagene helt med ro hjemme, og prøver å tenke positivt!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Er flere "slitere" her inne.. Så vi får vel på tå alle mann

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gratulerer! Håper virkelig du får se et sterkt, bankende hjerte på UL!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hei :)

Jeg er ny på forumet, og lurer på om det er noen flere i samme situasjon som meg her inne?
Har prøvd i 2 år å bli gravid, vært i gjennom 6 SA hvor jeg har mistet i mellom uke 4-8, aldri sett noe på ul.
Jeg har vært i gjennom utredning på Ullevål for habituell abort, men de finner ikke noe galt. Jeg er nå gravid på nytt, etter å ha vært på konsultasjon hos fertilitets klinikken for tips og veiledning videre.
Jeg testet positivt for 1 1/2 uke siden og fikk målt hcg med nivå 120 forrige fredag og 530 på mandagen etter, så da fikk jeg grønt lys til å starte med Fragmin.
Tar også prednisolon og cyklogest, for å kjøre på med det han mente var en god cocktail av drugs som skal få spiren til å sitte. Så er nå 5+5 uker på vei og dagene går såååå sakte, er i tillegg 100 % sykmeldt for å ta det med ro. Gruer meg for å få "dommen" neste torsdag (UL), da jeg vil få det svart på hvitt. har jo bare dårlige minner fra UL.
:scared001

Håper det går bra for dåke denne gangen Minimoni :) vi har prøvd i fem år, aldri vert gravid da. vår første positive g.test lyste mot oss for knappe 7dager sia! Heilt uvirkelig og vanskelig å tru, gleder oss veldig til ul i veke 7 og håper og ber om at alt ser bra ut :)

Tusen takk. Åå så spennende da :) Gratulerer så mye til dere, så utrolig gøy!! Hvor langt er du da på vei? Jeg skal også på ultralyd uke 7 så nærmer seg nå... kan nesten ikke tro det er sant :)

Gratulerer så mye med spira :)

Her er jenta vår lagd på ivf klinikken på Riksen og nå venter vi et mirakel til lagd på samme måte <3

Takk Hero, og i lige måde :) spennende tid fremover!! Hvor langt er du på vei?

Takk Hero, og i lige måde :) spennende tid fremover!! Hvor langt er du på vei?

tror 4+3 testet positivt på mandag <3 enn du?

Back
Topp