Nøste77
Gift med forumet
....som om ikke det har vært nok av dem fra før [;)]

"Mamma, kan du ta bilder av meg, så kan jeg se?"
Og grimaser er gøy for tida [;)][:D]

Svigermor er en strikkeengel, og dette settet fikk Linnea i helga.
Jeg hadde plukka det ut selv, for jeg måtte velge farger.
Så nå sliter jeg med å finne noe nytt ho skal strikke [&:]
Har etterlyst noe jeg så på generell (tror jeg [8|]), så håper jeg finner det [;)]
Ho vil nemli strikke noe til ho til julegave og [:D]

"Mamma, kan du ta bilder av meg, så kan jeg se?"
Og grimaser er gøy for tida [;)][:D]

Svigermor er en strikkeengel, og dette settet fikk Linnea i helga.
Jeg hadde plukka det ut selv, for jeg måtte velge farger.
Så nå sliter jeg med å finne noe nytt ho skal strikke [&:]
Har etterlyst noe jeg så på generell (tror jeg [8|]), så håper jeg finner det [;)]
Ho vil nemli strikke noe til ho til julegave og [:D]
