Noen skrytebilder

Nøste77

Gift med forumet
....som om ikke det har vært nok av dem fra før [;)]



"Mamma, kan du ta bilder av meg, så kan jeg se?"
Og grimaser er gøy for tida [;)][:D]




Svigermor er en strikkeengel, og dette settet fikk Linnea i helga.
Jeg hadde plukka det ut selv, for jeg måtte velge farger.
Så nå sliter jeg med å finne noe nytt ho skal strikke [&:]
Har etterlyst noe jeg så på generell (tror jeg [8|]), så håper jeg finner det [;)]
Ho vil nemli strikke noe til ho til julegave og [:D]
 
Fine jenta. Hun var skikkelig fin på håret også.[:)]
 
det er definitivt ikke nok skrytebilder her inne fra før - og hun er helt utrolig nydelig. Synes hun ser så stor ut jeg, altså, ikke diger, mer som ei eldre jente, alt babypreg er borte. Skjønt smil, herlige øyne, rett og slett vakker!

kjempestilig med mariusgenser da - vi har nettopp pakket bort Johanna sin som hun har vokst fra. Når det gjelder strikkeprosjekter ligger det da masse fint på drops sine sider! Svigermor driver og strikker genser til Johanna, men jeg har sett masse i samme katalogen jeg heller kunne tenkt meg - blant annet et par kjoler og noen kåper/jakker
 
Linnea er så herlig!!![:)]
 
ORIGINAL: lenemor

det er definitivt ikke nok skrytebilder her inne fra før - og hun er helt utrolig nydelig. Synes hun ser så stor ut jeg, altså, ikke diger, mer som ei eldre jente, alt babypreg er borte. Skjønt smil, herlige øyne, rett og slett vakker!

kjempestilig med mariusgenser
 
Så nydelig, skjønner godt at du vil skryte av henne
 
Kjempe nydelig bilder av Linnea[:)]
Mariusgenser var kjempe nydelig.
 
Christian har også det med i brunn og beige og nisselue i mariusmønster.
 
Har du sett at gråtass har kommet meg eget sett til jenter
 
For et nydelig hår da!! Så utrolig å se hvordan det har vokst!!
Stilige jente med grimasene hihi
 
Så nydelig er hun!! Må si hun har forandret seg masse[;)]
 
For ei nydelig jente du har
 
ORIGINAL: *Bertine`s mamma*

Så herlig hun er![:D] Vakker jente!

Grimaser er gøy ja, de fleste bildene vi tar for tiden er med forvridd ansikt på..[8D][:D]

inklusiv bildene av deg [;)]
 
ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Hu e like nydelige som hu alltd har vært 
Savne dokk [:(][:)]

Savner dere utrolig masse også, og tenker på deg hver eneste dag [:(][:)][:)][:)]

Tusen takk for alle fine kommentarer [:)]
Ja, vi har ei utrolig flott jente, men det har dere og....og gutter da [;)]
Det er mange som stusser litt når de hører ho er 3 år ja. De tror ho er større.
Tror det må ha noe å gjøre med det at ho er så lang.

Lenemor: jeg kikka litt gjennom Drops idag, men maskinen var så træg,
så jeg får kikke nærmere en annen dag [;)]
Men de har masse flott der, og så er det jo gratis [:D]
Har forresten du gjort ferdig den heklejakka?
Det har IKKE jeg....Kikket litt på den idag....og la den bort igjen [8D]
 
Så nydelig ho er.
 
Linnea er jo bare supr herlig og for en fantastisk utstrålning på bildene [:D] Skjønner godt at du må skryte av henne altså [:D]
 
Så utrolig søt hun er. Kjempe fine bilder.[:)]
 
nei, jeg har ikke gjort ferdig jakka... det verste er at det mangler bare litt på hetta, men piffen gikk ut av meg da jeg hadde gjort en kjempejobb med monteringen, for så å oppdage at jeg har gjort feil. Må finne på noe lurt for å skjule tabben, for jeg kan ikke bare klippe det opp igjen heller... 
 
Trodde jeg hadde igjen bare hetta jeg, men mangler ene fremsida og [&:]

Får bli til nestemann dette her altså [;)]

Så utrolig kjipt å finne ut at man har gjort feil [:'(]
Men du kan sikkert klare å skjule det [;)]
 
Back
Topp