Noen skrytebilder :)

Frk.Hønemor

Elsker forumet
Tenk at lille tulla mi allerede er 7 uker <3

Må skryte av storejenta mi også da :)

Nå har jeg vært mamma i snart 7 år :). Det er helt utrolig å tenke på. Føler meg litt for ung til å være mamma til en sjuåring. Hehe :p.

emoticon Så nydelige snupper du har altså!

Lillemor ligner veldig på storebror, særlig på det øverste bildet! Vakre barn du har

jeg kjente ikke deg igjen fra nicket men da jeg så jenta di så kjente deg igjen.. visste ikke engang du var gravid og fødte.. my lord, gratulerer såååå utrolig masse!!! babyjenta er jo bare så nusselig og spesielt med den søøøte røde kjolen! perfekt og nydelig 7 åring!!!! gratulerer så mye igjen.. emoticon

Labambie skrev:
emoticon Så nydelige snupper du har altså!

Lillemor ligner veldig på storebror, særlig på det øverste bildet! Vakre barn du har

Takk :) Ja hun er ganske lik han, så tenker mye på hvordan han hadde vært om dagene.

Habib Galbiii skrev:
jeg kjente ikke deg igjen fra nicket men da jeg så jenta di så kjente deg igjen.. visste ikke engang du var gravid og fødte.. my lord, gratulerer såååå utrolig masse!!! babyjenta er jo bare så nusselig og spesielt med den søøøte røde kjolen! perfekt og nydelig 7 åring!!!! gratulerer så mye igjen.. emoticon

Hehe, ikke lett å få med seg alt her inne, så er jeg jo ikke så veldig aktiv her heller selv om jeg er inne å leser hver dag.  Men jeg har vært gravid og født ;).
Tusen takk for gratulasjoner:)

Back
Topp