Noen sjeler som behandles i DK?

Så kjekt å høre din erfaring fra den klinikken :) Ikke minst gratulere med vesle gutt på vei :) Jeg både gleder og gruer meg. Vi er enda i tenke boksen...

Bare hyggelig å kunne dele når erfaringene er så gode! Og tusen takk for gratulasjon - så stas nå! Vi ble anbefalt klinikken av et vennepar som har tre barn derfra :-) Helt fantastiske mennesker der, og vi fikk svar på Mail/ telefoner umiddelbart, kan virkelig ikke skryte nok av dem :-) De har ganske greie og oversiktlige nettsider, vel verd en titt om dere fortsatt tenker!

Ønsker dere masse lykke til videre :-)

Anbefaler også maigaarden. Men ville ha sendt mail med din historie til flere klinikker, og få tilbakemelding på hva de ville ha gjort for at dere skal lykkes. Tror du vil få en anelse for hva som passer dere best da. Det er alltid noen som er fornøyde og misfornøyd med samme klinikker. Den skal passe for deres behov ;-)

Maigaarden mente ut i fra våres tidligere forsøk at egguttaket var blitt gjort for tidlig, og det hadde påvirkning på kvaliteten på eggene og hvordan de ville dele seg videre. Jeg fikk bedre uttelling av eggene mine hos dem enn hos Hausken og Porsgrunn. Det virket som legene diskuterte mer mellom seg der, og kom med gjennomtenkte planer for medisiner både i forkant og i etterkant av forsøket. Jeg følte meg skikkelig ivaretatt der. Men som sagt vi er alle forskjellige på hva vi trenger.

Glemte å skrive det; prisen er som i Norge ca. Krona er så dårlig nå. Turen over til DK er jo grei om man bor i nærheten av ferjene. :-)

Back
Topp