Er helt enig i det *Gracie* skriver over her.
Jeg har hatt forsøk privat og offentlig her hjemme. Helt ok, men kan ikke sammenlignes med Maigaard. Der blir en virkelig tatt vare på. Du har direkte kontakt med gynekologen hele veien noe jeg syns var veldig greit. Her i Norge så kom enn til forskjellige gynekologer hele veien, så det var ingen forholde seg til. Den ene kunne si en ting og den andre en annen ting. Sånn er det IKKE på Maigaard. Eggutaket ser jeg tilbake på som en knallfin opplevelse. Gynekolog John Kirk var flink informere underveis, mens jeg hadde en fantastisk sykepleier ved min side. Jeg rynket ikke på nesen en gang. Så og si helt smertefritt. Etterpå ble jeg lagt i en god seng/stol med varme teppe på magen. Fikk servert knekkebrød og drikke.

Det sies at de er kommet lenger i Danmark og tenker annerledes.. Jeg ble satt på andre medisiner i Danmark enn i Norge og jeg har aldri hatt så bra resultat med tanke på antall egg før. Har tidligere fått ut mellom 4-6 egg og max 3 brukendes egg. På Maigaard fikk jeg ut 9 egg hele 5 befruktet egg. 2 inn og 3 på frys. Ble dessverre ikke gravid på fersk forsøket, men har 3 egg igjen på frys. Gleder meg veldig til å ned igjen til de flotte folka og håper gullegget er blant de 3 fryse eggene.
Prismessig som *Gracie* skriver over her også, så ligger det på det samme som i Norge når enn tar med reising og overnatting, men det er absolutt verdt den turen til Maigaard for fantastisk god oppfølging og behandling.
Hadde vi kunne valgt på nytt idag, så hadde helt klart Maigaard vært 1.valget.
Bare ta kontakt om det er noe du lurer på