Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare lurer litt generelt, er på utkikk etter jobb og det er mye salg det går i. Tror jeg kunne fiksa det, men det er jo ofte mye negativt snakk om det å være selger, at det er en utakknemlig jobb osv. Men det tenker jeg kommer helt an på om man er god til å selge eller ikke.
Jeg hatet det, men eg var 18 år og tokk meg nær av alt og alle
Jobber i er serviceyrke nå og her har vi mange stamkunder, og de forventer sitt og det kan bli litt slitsomt (jobber på en bingo) Men jeg sier til meg selv at jeg må konsentrere meg om de koselige kundene og overse de få andre som ødelegger, for det er 2% bare, resten er rolige og bare herlige <3
Jobber nå med ei som jobbet med telefonsalg i 5 år og hun stortrivdesble desverre lagt ned, men godt for meg, for hun jobber med oss nå og er en supersnupp <3
Du får egentlig bare prøve og se, og fokusere på de positive, for du kommer alltids over sure og grettene folk uansett yrke ;-P jeg hadde nokk klart det bedre nå enn når jeg var 18.
Bare husk at du vil få din egen telefonstemme, som blir litt flaut når du svarer folk på privaten ;-)
Hehe, lite oppfinnsom.. Tasta vilt på tastaturetHar ikke svar på spørsmålene dine, men ville bare kommentere at det var svært vanskelig å lese nicket ditt![]()