Noen rundt 40 her..?

EHT

Blir kjent med forumet
Jeg er 39 år og skal igang med mitt/vårt første forsøk i januar..
Lurer på om det er noen fler her som er i samme alder [:)]
Vi ble gravid på egenhånd ifjor, men mistet i uke 7..
Vi hadde møte med privatklinikken denne uka, og de sa det bare er 20% sjangs hvert forsøk.., likte ikke de dårlige ådsenen.., men sån er det..
Er det noen her som har erfaringer, positive eller negative..
Klem til alle

Sykepleieren på klinikken der jeg er behandlet.....sa at snitt prosenten blir litt feil......for det er noen pas grupper så dra ned snittet , mens andre pas grupper faktisk har opptil 60% sjanse.

Hei, jeg er 33..vi holder på med vårt første IVF forsøk, meg er det ikke noe galt med, jeg har to barn fra før (14 og 10). Sambo må ha hjelp til å få ut sæd med god bevegelighet (TESA) (henter ut sæd i testikkel/vev), og vi må utføre IVF ved hjelp av mikroinjeksjon...

Siden jeg har to fra før måtte vi gå privat, det er dyyyrt, men verdt hver en krone, det var heller ikke noe ventetid:-)

Nå er jeg på rugedag 2[:)], så jeg har to laaange uker foran meg til testing[:)] Spennende tider!!

Masse lykke til til deg ihvertfall[:)]Håper dere får full klaff med en gang, det fortjener du!!

Hei alle sammen!
Så moro med så mange innlegg!!
Jeg har ingen skavanker bortsett fra at jeg er gammel og litt treg i avtrekkeren + at jeg ikke traff den rette før for 3 år siden . Mannen min har få, men noen gode svømmere, så HÅPER at det kan skje med litt hjelp!
Starter med nesespray om 2 mnd, pga at uttak og innsett ikke skulle komme i jula..
Så vi alle får håpe på et godt nytt år!

Hei igjen alle sammen!
Takk for alle lykkeønskningene!
Bare å legge inn flere erfaringer...

jeg er 32 år og fyller 33 i januar, og har akkurat hatt første ivf forsøk men enda med at jeg mista...så nå venter vi på mensen slik at vi får komme igang med fryseforsøk...om vi ikke tilfeldigvis skulle ha skutt blink selv i mellomtiden da...jeg traff heller ikke min kjære før for 3 år siden.. vi har prøvd på å få en spire siden vi ble sammen april for 3 år siden.... vel prøvde vel ikke like hardt til å begynne med da, men vi brukte ingen prevensjon så det kunne jo skje. de finner ingenting galt med noen  av oss...eneste at jeg har litt cycter på eggstokkene men de mener at det ikke er grunnen for barnløsheten.

ønsker deg masse lykke til!!

Jepp, jeg har en gutt som blir 2 år i januar, han ble til på 2. IVF (hadde ikke noen egg på frys) som deg så hadde vi en SA idet vi skulle starte opp, derfor ble IVF forsøkene forskjøvet mistet i uke 8-9 mellom der.

Jeg var 40 år da veslegutt ble født, får ikke søskenforsøk, dersom vi ikke tar det privat.
så det er ikke planlagt flere forsøk på oss, men vi prøver selv, har flere SA bak oss...så umulig er det ikke, men hvor stor sjans vi har for å lykkes er uvist.
Ikke funnet noe på oss heller, har sjekket opp alt som kan sjekkes.

Masse lykke til til deg!

Eg er sjølv 32 år. Blir 33 i februar og håpar eg er gravid no slik at eg går inn i mitt 33. år som gravid.  Er på rugedag 7 i dag ved mitt 4.ICSI. Eg har PCOS og min mann noko nedsatt kvalitet. Blei naturlig gravid to år før oppstart med forsøk, men mista då dessverre[:(] Blei gravid 6 mnd etter at eg hadde hatt kikkholsoperasjon og fjerna masse cyster på eggst. mine. Alle våre forsøk til no har gått gale tross at eg har god eggkavlitet og bra befruktning. Har gått privat hjå Hausken i Hgs. (3 ICSI-forsøk der, 1 avbrutt frys og eit fullført frys) Vart kun kjemisk gravid på det 3. forsøket[&o] 

Det siste forsøket har eg teke hjå Maigaard klinikk i Dk for å prøva noko nytt. Kort regime denne gongen, dvs utan spray og direkte på sprøyter på mensdag 1 el 2. Beste forsøk nokonsinne for oss dette med tanke på antall egg og befrukting: 12 egg ut, 10 av dei modne og alle 10 befrukta. Assisted hatching på egga før innsett. Håpar spira sitter denne gongen! Har 2 egg eg ruger på no og fekk 6 på frys denne gongen. Heldigvis er dei aller fleste heldigare enn meg og blir gravid på ein av tre forsøk. Håpar det klaffar kjapt for deg! [:)] 

Jeg fylte 37 en liten stund etter det klaffet for oss. Vi måtte igjennom 4 icsi og 2 frys før vi greide det.
Vi var veldigt usikkre på hva vi skulle gjøre etter vi hadde brukt opp de 3 offentlige forsøkene. Tenkte på det med alder min og det.
Så vi vuderte veldigt sterk Danmark,men fant ut at vi ville prøve 1 siste på sykehuset her. Å da greide vi det.
Så nå sitter vi her med en liten prinsesse på 7 1/2 uke

Lykke til[:D]

Back
Topp