Noen råd?!

elisa_beth1

Andre møte med forumet
Gutten min er straks 8mnd nå, og jeg prøver å få ham til å drikke vann og sånn babyjuice...men det er ikke tale om altså! Hvis ikke det er melk på flasken eller koppen, så bare tygger han på de..Vi har nettopp vært i syden og da ville jeg jo helst at han skulle få litt mere væske i seg, men det gikk ikke..ente opp med litt treg mage pga lite væske sikkert..
Så er det noen som har noe tips? Hva kan jeg gjøre for å lokke i ham noe?!

sleit med det samme selv med leon, så nå drikker han faktisk vann fra imsdal flaker... nekter og drikke noe annet enn melk på flasker og tutekopper!

jeg sleit med det der... helt til igår... da drakk han vann... endelig..[:)]
men bare imsdal..  men bare gi han er han tørst så drikker han uansett..  bare gi vannet til han flere ganger om dagen.

jeg har hørt at man kan blande veldig tynn mme... sånn det stort sett bare er fargen liksom, men hadde hørt med hs innen jeg hadde gjort det..

ORIGINAL: jannicke iren

sleit med det samme selv med leon, så nå drikker han faktisk vann fra imsdal flaker... nekter og drikke noe annet enn melk på flasker og tutekopper!

samme her [:D][:D] å det må være sitron i vannet [:D][:D][:D]

måtte varme vannet de første gangene, hun liker varm drikke skjønner dere...Nå kan hun drikke litt kaldt vann hvis hun er tørst nok... men juice eller saft kommer ikke på tale

Back
Topp