noen råd??

_Mette_

Flørter med forumet
hei lille gulle har hatt problemer med å få av seg i dag, han tar skikkelig i men får ikke til..  noen råd ??? 

hehe  lille gulle på 1 uke får ikke til å bæsje

ORIGINAL: _Mette_

*fnis*[:D] Trodde du snakket om den største.. da skulle jeg foreslå et gammelt kjærringråd; såpestykke[:)]

Men til den lille da.. har du prøvd å masere under tærne? prøv å dra tommelen (nå snakker jeg om venstre fot for den om du h*n liggenes på rygg mot deg) fra lilletå til storetå.. bare stryk fra lilletå opp til storetå.. så slipp og om igjen.. Hvis du skjønner? Ikke så lett å forklare skriftlig[8D]

Eller.. ta termometeret rett innenfor å gjøre hullet større.. litt til høyre.. litt til venstre...

Mine råd i alle fall.. snuppa mi hadde kollik.. og jeg gjorde dette ofte.. så det fungerer sikkert på ikke kollikk barn også[;)]

Lykke til! Gråter h*n mye?

ORIGINAL: Daizy

Ha litt maltekstrakt i MM/MME[;)]

Ja, det og gjorde vi[;)] Er så lenge siden så glemmer fort... men jeg ammet så gav malt blandet med vann på engangssprøyte

ORIGINAL: Fridasinmamma

*fnis*[:D] Trodde du snakket om den største.. da skulle jeg foreslå et gammelt kjærringråd; såpestykke[:)]

Men til den lille da.. har du prøvd å masere under tærne? prøv å dra tommelen (nå snakker jeg om venstre fot for den om du h*n liggenes på rygg mot deg) fra lilletå til storetå.. bare stryk fra lilletå opp til storetå.. så slipp og om igjen.. Hvis du skjønner? Ikke så lett å forklare skriftlig[8D]

Eller.. ta termometeret rett innenfor å gjøre hullet større.. litt til høyre.. litt til venstre...

Mine råd i alle fall.. snuppa mi hadde kollik.. og jeg gjorde dette ofte.. så det fungerer sikkert på ikke kollikk barn også[;)]

Lykke til! Gråter h*n mye?

nei han skrik næstn ikkje men han kreste vældi masse å får ikkje tel...

malt ja... huff har jo glømt alt sånt =( det må eg prøve=)    

så små barn skal IKKE ha yoghurt!!
og da jeg var innom apoteket med min første for å kjøpe malt,så nekta de å selge meg det fordi ho var for lita,og da mener jeg ho var fire,fem mnd...
men er jo normalt at ammebarn går mange dager uten å bæsje da,kan være luft i magen,da burde du presse knærne forsiktig mot magen,da pleier lufta komme.

men før du tar ibruk allslags råd her inne, ville jeg heller tatt en tlf til helsestasjonen imårra,de vil nok berolige deg og gi deg ev råd[:)]

hei lille gulle har hatt problemer med å få av seg i dag, han tar skikkelig i men får ikke til..  noen råd ??? 

Gratulerer med lillebabyen Mette!! [:)]

Prøv malt. Ammer du forresten?

kan ikkje bruke malt te min.. ho kaster sånn opp av det og får vondt i magen.. eg pleier å "sykle" me ho, holder fast i leggene og lager syklebevegelser, ellr så tar eg babyolje og masserer magen i små sirkler det har fungert veldig bra, en ting te som funker på min e å stryke helt oppunder tærene fra lilleå opp te storetå og fra lilletå og opp te storetå, da begynner ho å trykke som en gud hehe:P håper bebissen din får gjrt fra sg da! ikkje godt for en liten en å baise hehe[;)] 

Hvis det ammes så er det ingen fare. De kan gå i dagevis uten å gjøre fra seg.
Er det drimot MME, så burde det være en bleie hver dag. Se det an til i morgen du.

Back
Topp