Noen råd til meg??

friele

Elsker forumet
Jeg har ei jente på 2 og ei jente på 8 uker....
Den minste liker ikke å ligge alene på dagen,hun trenger veldig mye oppmerksomhet.

Min mann skal snart i nordsjøen,og jeg skal være alene i 14 dager..Jeg kan ikke forstå åssen jeg skal få til alt.Legging og mat til den største jenta osv når den minste trenger så mye..Jeg vil jo ikke at noen av dem skal gråte for jeg ikke strekker til....

Går det ann å lære en 8 uker gammel baby å ligge i grinda alene litt?? Jeg klarer ikke la henne grine så mye før jeg går til henne..

da ville jeg prøvd bæresjal

En 8 uker gammel baby skal ikke lære seg noe som helst.. Syns heller du bør prøve å skaffe deg ltt hjelp, eller finne på noe lurt så du kan ha babyen med deg. Bæresjal, f.eks? Da kan du gjre alt med babyen hengende sikkert på magen. Kan til og med bøye deg fremover uten at babyen faller ut. [;)]

Jeg hadde anskaffet meg et elastisk sjal og gitt minsten kos og nærhet ved å være i det mens jeg samtidig hadde ledige hender til den største.

Ellers bruker det å ordne seg, selv om det blir hektisk til tider. La størsten med minsten på puppen mange kvelder i vår. Gikk bra det.

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

da ville jeg prøvd bæresjal

Jeg mener at et så lite spedbarn ikke skal ligge  å gråte..

Back
Topp