Noen råd mot hoste?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Jeg hoster hele tiden og det er så plagsomt[:'(] Brekker meg og styrer på..
Klør så grådig i halsen. Hoster jo som en gammel mann[&:]
Har dere noen kjerringråd? Har ingen hostesaft her,bare adrian sin mot slim..

kjøp alpenkraft på helsekost!!! den gjør susen... evt ta deg en shot med jegermeister eller tyrker.. [:D]

Har bare galliano her og vet ikke om det duger? Desuten kommer jeg hvertfall til og brekke meg da,har ikke spist så mye idag og er litt kvalm pga det. Sitron har jeg ikke. Søren[&o]
Men gjett om jeg skal kjøpe imorgen. Tok litt sitron i varmt vann igår og det hjalp en stund hvertfall.[:)]

Har du mentholatum?
Hvis du har det- smør det under fotsålene. Jeg hosta så jeg ikke fikk sove ei natt sist jeg var forkjøla,men så smurte jeg mentholatum under fotsålene og da stoppa hosten tvert og jeg hosta ikke mer hele natta! Utrolig men sant [:)]

En shot eller 5.. hihi.. ellers bare drikke masse for å få skylt vekk det som er av bakterier i halsen. [:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Har du mentholatum?
Hvis du har det- smør det under fotsålene. Jeg hosta så jeg ikke fikk sove ei natt sist jeg var forkjøla,men så smurte jeg mentholatum under fotsålene og da stoppa hosten tvert og jeg hosta ikke mer hele natta! Utrolig men sant [:)]
Å under fotsålene? Det skal jeg prøve!! Vet pappa har det,så da låner jeg hos han

ORIGINAL: Ida&Linn

En shot eller 5.. hihi.. ellers bare drikke masse for å få skylt vekk det som er av bakterier i halsen. [:)]
Hihi[:D] Uff det klarer jeg ikke. Har ikke litt lyst på alkohol nå. hehe. Det måtte isåfall vært tyrkisk pepper,men det har jeg ikke. hehe.

Legg någe under madrassen sånn at han ligge litt høyere med overkroppen.
Ikkje gi han melk om kvelden, gi han vann i stedet.
Melken samle slimet et eller aent. Bedre å gi vann.

Back
Topp