Noen planer for helgen?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Her er det omgangsjuke på oss alle 4, eller mathea har blitt frisk, så hu er hos morfar. Men Neline, sambo og jg har magesjau og feber. Så her er det bare sofaen som gjelder. Har dere noen planger for helgen?

Jeg og Alexander er hjemme alene, så i kveld får jeg besøk av de to andre mammaene i barselgruppa og så skal vi kose oss etter Alexander har lagt seg.

uffda:( Goood bedring!! *klem*

Ikveld skal vu ut en liten tur å feire en vennine... Har fått barnevakt som skal ligge over her, men vi blir nokk ikke så sene :)

Sofa, snop, chips og tv ikveld [:)] Var på besøk hos ei venninne igår så ikveld er det sambo sin tur til å besøke kamerater. Satser på å få besøk jeg også men vi får se.

I dag skal jeg å sambo ferie 3 årsdag [:D]
Med masse god mat som tapas god vin[:D]
Suuuuper dag<3

Lite planer her... Har første frihelg(hihi, litt rart å si...) har jo bare jobba en helg siden permisjonen tok slutt da.
Men det blir vel tvtitting, og må lage noe god mat til M kan spise idag... 
Noen som vet om noen bra filmer som går på tv? 

Har begynt å jobbe igjen, så her er det sofakveld med hjemlaga pizza. nyte fridagene.. synd det er så dårlig vær...

mammatil2prinsesser: God bedring til dere, hvor på minnesund bor dere? Stenshol her[:D]

Stakkars!! Masse god bedring![:)]

Her skal vi se film snart...Sambo har jobbet utrolig mye overtid denne helga..så her skal vi ikke ut på noe særlig[:D]

Huff :-( Stakkars dere;/ Masse god bedring![;)]

Igår slappet vi av hjemme, jeg la meg tidlig for var så sliten. Sambo reiste til en kompis...

Idag er jeg like sliten og ikke helt fornøyd!! Sambo og jeg har 3 års dag idag, men siden vi har lite med penger så får vi ikke feiret. Såsambo så vi kunne skaffe barnevakt og kose oss neste helg, også reiste han til en kompis... Så her sitter jeg og er litt irritert for at han ikke er hjemme med meg på tre års dagen våres engang! Skal ta meg et vinglass og legge meg snart![;)] Håpe på mange timer søvn:)

Imorgen skal vi se på onkelungene til sambo spille fotballcup :)

Her har jeg vært på jobb både igår og idag, og nå har jeg krasjlanda i senga og er totalt utslitt :P Imorgen skal heeeeeeele dagen tilbringes med knotten, og han skal få mamma sin fulle oppmerksomhet ^^ Også skal vi i 20årsdag da :P

ORIGINAL: Mitsukai

Her har jeg vært på jobb både igår og idag, og nå har jeg krasjlanda i senga og er totalt utslitt :P Imorgen skal heeeeeeele dagen tilbringes med knotten, og han skal få mamma sin fulle oppmerksomhet ^^ Også skal vi i 20årsdag da :P

God bedring forressten ;)

ORIGINAL: Moncabang

Har begynt å jobbe igjen, så her er det sofakveld med hjemlaga pizza. nyte fridagene.. synd det er så dårlig vær...

mammatil2prinsesser: God bedring til dere, hvor på minnesund bor dere? Stenshol her[:D]

Vi bor litt utafor. Ca 3 km fra sentrum mot feiring. Ikke lokalkjent. bor rett ved krysset der man kan kjøre mot hurdaln, hvis du veit hvor det er? Er ikke lokalkjent, så veit dessverre ikke hvor stenshol er?

ORIGINAL: Marlene*Og*Mina

Igår slappet vi av hjemme, jeg la meg tidlig for var så sliten. Sambo reiste til en kompis...

Idag er jeg like sliten og ikke helt fornøyd!! Sambo og jeg har 3 års dag idag, men siden vi har lite med penger så får vi ikke feiret. Såsambo så vi kunne skaffe barnevakt og kose oss neste helg, også reiste han til en kompis... Så her sitter jeg og er litt irritert for at han ikke er hjemme med meg på tre års dagen våres engang! Skal ta meg et vinglass og legge meg snart![;)] Håpe på mange timer søvn:)

Det syns jg var utrolig dårlig gjort av samboeren din. Å dra bort på 3årsdagen deres. Selvom dere ikke skulle feire den nå, så er det mye man kan gjøre hjemme også, som ikke koster penger. Ta et deilig langt bad sammen, om man har badekar, hvis ikke kan man ta en lang dusj sammen! Og etterpå krøle seg sammen i sofaen og bare kose og se på en film el no, og for eksempel tenne litt lys. Lager alltid digg stemnning det syns jg! Håper han ikke kom så seint hjem. Stor klem

He he, takk for det. Flink du er. Som jobber[:)] Du må seriøst bli dauesliten. Ikke så lett å ha både unger og JOBB! Jg går hjemme 1 år til, så her er det en stund til.

Her har hele helgen gått bort til jobb og sykdom, først snusken, og nå mej.. kjedelig! [&:]

eller... Kjøpte meg brudekjole på fredag da[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: mammatil2prinsesser

Vi bor litt utafor. Ca 3 km fra sentrum mot feiring. Ikke lokalkjent. bor rett ved krysset der man kan kjøre mot hurdaln, hvis du veit hvor det er? Er ikke lokalkjent, så veit dessverre ikke hvor stenshol er?

Da vet jeg sånn ca :) Jobber i Hurdalen så kjører forbi der nesten hver dag :) Bodd her i litt over 1 år.. Mellom stensby sykehus og statoil er det et byggefelt som heter stenshol :)

ORIGINAL: Marlene*Og*Mina

Det syns jg var utrolig dårlig gjort av samboeren din. Å dra bort på 3årsdagen deres. Selvom dere ikke skulle feire den nå, så er det mye man kan gjøre hjemme også, som ikke koster penger. Ta et deilig langt bad sammen, om man har badekar, hvis ikke kan man ta en lang dusj sammen! Og etterpå krøle seg sammen i sofaen og bare kose og se på en film el no, og for eksempel tenne litt lys. Lager alltid digg stemnning det syns jg! Håper han ikke kom så seint hjem. Stor klem

Ja jeg veit... Tenkte på noe sånt jeg også.. Men han hadde vist andre planer[:'(]  Kom hjem ved halv elve tiden,men da var jeg sur.. så gikk å la meg[8D] 
[;)]

Nathalie er ikke i noe form idag, så tenkte å dra til pappa å spise middag med han ettersom mamma er borte... Så blir det max avslapping på sofaen ikveld :D er sååå trøtt[8D]

Da vet jeg sånn ca :) Jobber i Hurdalen så kjører forbi der nesten hver dag :) Bodd her i litt over 1 år.. Mellom stensby sykehus og statoil er det et byggefelt som heter stenshol :)

Da veit jg hvor du bor vettu:) Det er der der ¨storjente mi skal begynne i barnehagen, går hjemme med minstejenta en stund til=) Hihi... Å ja, men da svinger du av rett før huset. He he. Klem

ORIGINAL: Bella83

Her har hele helgen gått bort til jobb og sykdom, først snusken, og nå mej.. kjedelig! [&:]

eller... Kjøpte meg brudekjole på fredag da[:D][:D][:D][:D]

Oj oj, Gratulerer så MYE med brudekjole[:D][:D][:D] Usj, sjukdom er no herk, nå er vi nesten kvitt magesjauet, også kom forkjølelsen[&:][&:][:'(] God bedring snupp og snusken[;)]

Back
Topp