Noen PC flinke her???

Trolli08

Glad i forumet
Martin slo seg løs på tastaturet mitt, og plutselig har jeg bare bilde midt på skjermen. Ute på sidene er det svart. ( som om widescreen er slått av på en måte)

Prøvde å søke på nettet, men finner ikke noe[&o]

Noen som vet hvor jeg kan endre det tilbake?? 

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men må bare si du har fått deg en kjempefin signatur![:)]

slå av hele dritten ,,,go slå den på igjen

ORIGINAL: annipanni

høyreklikk på oppgave linjen den blå helt i bunn. Trykk på overlappende vinduer funker det?

Nei, funket ikke. Noe annet??

ORIGINAL: Pretty Bird

slå av hele dritten ,,,go slå den på igjen

Var det første jeg prøvde:) pleier jo funke på det meste...

Huff

ORIGINAL: Trolli08

ORIGINAL: annipanni

høyreklikk på oppgave linjen den blå helt i bunn. Trykk på overlappende vinduer funker det?

Nei, funket ikke. Noe annet??

hm hva skjedde? fikk du sidene opp litt mindre på en måte? hvis du gjorde det så trykk på maksimer knappen oppe til høyre( forsiden av lukkknappen)

mindre ja, men fortsatt svart ute på sidene.

Også etter jeg trykket på maksimer, ja...

hm da vet jeg ikke om noe annet enn å sette maskinen tilbake ett døgn eller noe sånt. Jeg måtte gjøre det da Emil gikk amok på tastaturet. [8D]

Gå inn på ytelse og vedlikehold, helt oppe til venstre står det system oppretting. Trykk på den og der kan du sette maskinen tilbake til ett anngitt tidspunkt.
HUSK at du ikke har viktige ting som kan bli slettet pga tidspunktet du setter....
Dette er hvis du har windows xp hvis det er ett annt operativ system så vet jeg desverre ikke[8|]

høyreklikk og trykk på tilpass, deretter trykker du på skjerminstillinger. der er det en dings du kan skyve fra lav til høy, prøv å stille på den for å tilpasse skjerm bilde ditt..

ORIGINAL: HanneEL

høyreklikk og trykk på tilpass, deretter trykker du på skjerminstillinger. der er det en dings du kan skyve fra lav til høy, prøv å stille på den for å tilpasse skjerm bilde ditt..

JAAAAA!!!! Det funket!!! Må bare finne ut hvor den skal stå nå, for jeg dro den litt vel langt ut.. hehe

Tusen takk:)

ORIGINAL: Trolli08

ORIGINAL: HanneEL

JAAAAA!!!! Det funket!!! Må bare finne ut hvor den skal stå nå, for jeg dro den litt vel langt ut.. hehe

Tusen takk:)

så bra du fekk d t, berre kjekt å hjelpa[:D]

Back
Topp