Noen på lavkarbo her?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg har akkurat begynt på lavkarbo, og lurer på om det er andre her som går på det
 
Ja, jeg prøver men vanskelig med alle bursdager og helligdager som er nå. Masse feiringer som innebærer god mat og kaker.

Begynte i april, men gikk på en smell. Skal begynne igjen på onsdag.
 
Ja, jeg prøver men vanskelig med alle bursdager og helligdager som er nå. Masse feiringer som innebærer god mat og kaker.

Begynte i april, men gikk på en smell. Skal begynne igjen på onsdag.
Masse lykke til med deg.
Jeg tar det ganske rolig og moderat nå, men fult alvor etter 17. mai.
Når er dere ferdig med bursdager og slikt?
 
Masse lykke til med deg.
Jeg tar det ganske rolig og moderat nå, men fult alvor etter 17. mai.
Når er dere ferdig med bursdager og slikt?

Takk i like måte:)

Vi er ikke ferdig før i midten av juni. Det er konfirmasjoner som er likt med bursdager, så må spre det utover. Men jeg kan bake kake med sukrin og stevia.

Jeg går ikke på ketolyse, men heller et ønske om å legge om kostholdet. Kutte ut søtsaker og cola er hovedmålet mitt. Gikk veldig bra de tre ukene jeg klarte det. Var kvitt søtsuget.
Baker lavkarbobrød og spiser mye grønnsaker og rent kjøtt og fisk.
 
Takk i like måte:)

Vi er ikke ferdig før i midten av juni. Det er konfirmasjoner som er likt med bursdager, så må spre det utover. Men jeg kan bake kake med sukrin og stevia.

Jeg går ikke på ketolyse, men heller et ønske om å legge om kostholdet. Kutte ut søtsaker og cola er hovedmålet mitt. Gikk veldig bra de tre ukene jeg klarte det. Var kvitt søtsuget.
Baker lavkarbobrød og spiser mye grønnsaker og rent kjøtt og fisk.
Jeg har kuttet ut brød helt, men spiser knekkebrød med lite karbo istedenfor.
Det jeg har spist til frokost den siste tiden har 4,5 karbo per stykk.
Ei jeg kjenne tipset meg om et på Rema i hyllen for glutenfritt som bare har 1,1 per skive
 
Jeg har kuttet ut brød helt, men spiser knekkebrød med lite karbo istedenfor.
Det jeg har spist til frokost den siste tiden har 4,5 karbo per stykk.
Ei jeg kjenne tipset meg om et på Rema i hyllen for glutenfritt som bare har 1,1 per skive

Har lagd knekkebrød også, men klarte ikke konsistensen på det. Baker fotballfrue sitt brød med mandler, linfrø, sesamfrø, fiberhusk,egg og kesam. Det liker jeg.

Da skal jeg se etter det. Syns det er vanskelig å variere maten. Blir ofte det samme.
Har ikke satt meg så nøye inn i det heller ennå.
 
Har lagd knekkebrød også, men klarte ikke konsistensen på det. Baker fotballfrue sitt brød med mandler, linfrø, sesamfrø, fiberhusk,egg og kesam. Det liker jeg.

Da skal jeg se etter det. Syns det er vanskelig å variere maten. Blir ofte det samme.
Har ikke satt meg så nøye inn i det heller ennå.
Er ganske fersk selv, og driver og fomler litt fremdeles selv
 
Så forskjell på kroppen etter tre uker. Mindre oppblåst, og noen cm mindre her og der.

Er masse oppskrifter på nettet. Syns det er vanskelig å erstatte sukker med sukrin i matlaging. Smaken er litt annerledes.
Jeg bruker generelt sett veldig lite sukker i matlagning, siden jeg har en på 13 måneder og en på 4 kan jeg ikke bruke kunstig søtning da barn under 3 år ikke skal ha det og barn under 5 ikke bør få det.

Har større problemer med at jeg er litt for glad i godter og chips..
 
Jeg bruker generelt sett veldig lite sukker i matlagning, siden jeg har en på 13 måneder og en på 4 kan jeg ikke bruke kunstig søtning da barn under 3 år ikke skal ha det og barn under 5 ikke bør få det.

Har større problemer med at jeg er litt for glad i godter og chips..

Jentene her spiser det ikke uansett. Lager vanlig mat og kaker til de.

Er også alt for glad i godteri og brus.
 
Jentene her spiser det ikke uansett. Lager vanlig mat og kaker til de.

Er også alt for glad i godteri og brus.
Jeg spiser den samme maten som resten av familien så langt det lar seg gjøre.
Jeg lar bare være å ta ris, pasta, poteter og så videre.
Frokost spiser jeg før de er oppe, og lunsj på jobb
 
Holder et lavkarbo livsstil her :) fungerer ja kjempe fint for meg :D
 
Jeg prøver også lavkarbo, startet 18.mai. Har en del kg som skal av, så håper det fungerer. :)
 
Jeg går på lavkarbo, men akkurat i kveld har jeg skeiet ut og vet jeg kommer til å angre de neste dagene.
 
Back
Topp