Noen over 40 i denne termingruppen?

Takk for gode ord ❤️
Hvor mye er snittalderen i Oslo?
Ja sånn ble livet, det er sant. Vi prøvde i tre år på vårt første felles barn, så ting kan ta tid. Nå har vi snart tre felles barn innen fire år (!) hvis dette svangerskapet går bra ❤️
Jeg har et barn fra tidligere på 14 år.
Det er kanskje bra jeg er så gammel nå, for hadde jeg vært yngre tror jeg hadde hatt vansker med å slutte å få barn, ha ha, hadde vel endt opp med 10 stk. Elsker barn ❤️
Men jeg lover å ikke holde på til jeg er 56 år altså, he he.
Snittalderen på førstegangsfødene er ca 1,5år eldre enn resten av landet. I 2020 var den 33år. Så der må det være ganske mange eldre som føder og i alle fall nummer 3 for er nok ikke alle som går for 3 tette. :Heartred
 
Nå blør jeg litt så gleden ble dessverre kortvarig. Når det først skulle skje er jeg allikevel glad det skjer nå så fort og ikje om flere uker til. Håper å bli raskt gravid igjen…
 
Hei
Ikke 40 helt enda, men blir det før atpåklatten kommer.
Var veldig ung med de 2 første, så føler en del bekymring rundt alder nå. Skulle jo aldri være en "gammel mor" der møter jeg meg sjøl i døra gitt!
Haha.
Ble egentlig uplanlagt gravid i sommer, kom som et sjokk! Det endte i SA i uke 9, 6 mnd etter klaffet det og her er man da straks 8 uker på vei. Klarer ikke slappe av helt enda, tror jeg må forbi uke 9 før jeg tør å begynne å glede meg.
 
Back
Topp