noen over 30?

Har du vært innom mammanettet.com? Er et forum der også og så tror jeg det er et på snartmamma.com/no. Se om du kommer inn på noen av de. Har tråkka igjennom det meste jeg har kommet over. Er selv 29 år, emn føler meg en del mere moden på en måte. Starta jo med førstemann da jeg var 19[:)] Gratulerer med den nye spiren som vokser!!!

ORIGINAL: Sara73

ORIGINAL: katrine35+

Lykke til med ditt også![:)]

Takk! Forhåpentligvis snart ferdig![:)]

send beskjed når du er ferdig da!![:D]

ORIGINAL: skytte76

Har du vært innom mammanettet.com? Er et forum der også og så tror jeg det er et på snartmamma.com/no. Se om du kommer inn på noen av de. Har tråkka igjennom det meste jeg har kommet over. Er selv 29 år, emn føler meg en del mere moden på en måte. Starta jo med førstemann da jeg var 19[:)] Gratulerer med den nye spiren som vokser!!!

Takk for gode forslag! Og lykke til med nr. 3 du også! mulig det burde vært et forum for oss som skal ha nr. 3, eller hva?? [:D]

Tviler på at vi får vårt eget forum, men vi kan jo også sende en forespørsel til admin??? Skader jo ikke å høre[:)] Uansett kan vi jo starte en ny tråd for oss som venter nr 3?!

Synes ikke alder har noe å si jeg....Som jeg sa litt lenger fram her så er alder bare et tall. (for meg ihvertfall) [;)] Jeg klarer ikke å "se" hvem som er over 30 å ikke inne på dette forumet her.... Storkoser meg her inne jeg. Venter forresen nr 2 jeg også. Har ei jente på snart 3 år fra før[:)]

er 32 år jeg,det skulle vært et forum for flerbarnsmødre som jeg,har nemlig 5 barn[;)]fikk mitt første(jente)når jeg var 18 år, har det egentlig det veldig bra med alle mine 5 barn,er ikke en mor som stresser og får tid til å gjøre det jeg egentlig vil[:)][:D]hadde jeg ikke vært rolig av meg så hadde det sikkert ikke gått med 5 barn (hi hi)[:D][:D][:D]så mitt råd til andre mødre er nyt småbarnstida og ikke stress,det har jeg lært meg med tida,,,[;)]

Jeg er 31, blir 32 til sommern. Venter mitt første barn (samboers 3), med termin 10 dager etter min 32 års dag.
Håper barnet kommer før, men ikke på dagen min da [:D]

Hei!
Nettopp kommet jeg... egentlig holdt meg mest på BIM..
men over 30 ja.. 33 faktisk.

venter nr 2[;)]

Jeg er snart 40

er såvidt under da.. blir snar 29

Hej![:)]
Jeg er 37 og har tre skjønne jenter på 17 og 13 år og en på 8mnd.
Stoooooorkoser meg hjemme![:)][:)]

er 36 og har 6 gutter[:)]

Heisann!

Jeg er 30 år, og har akkurat fått bekreftet at vi venter nr. 3[:D]
Har ei jente på 9 år og ei som ble ett år i slutten av desember 2005.

Back
Topp