noen over 30?

K@trine

Gift med forumet
Hei! Bare lurer på om det er flere enn meg som er over 30?? og som er på nett her inne?[;)]

hva skal jeg si til det.... er jeg barnslig eller?? som koser meg med et slikt forum??[&o]

Hei! Jeg er langt over 30[;)]

Flott!!![:D] godt å høre at det ikke bar er meg[:D]

Er du på prøvestadiet igjen du også?
Det er jeg. Har 2 jenter på 15 og 5 år.

Hei på dere! Jeg er også over 30. Fylte 30 i sommer...men føler meg langt i fra gammel da. Alder er bare ett tall [:D]

Jeg er 33, og prøver for tiden på mitt (vårt) første barn[:D]

[:)]Jeg er 35 .. OG vi venter nr to, det blir nesten tretten år mellom guttene våre. Koselig med et slikt forum, det var sønnen som fant det til meg.[:D]
Mammas flinke gutt[:D]

Så deilig å se at det er noen flere på over 30, nesten trodd at jeg har vært den eldste her inne jeg [:D]

31 på mandag[:)]trives med det. føle meg ikke gammel i det hele tatt!![:D]

Jeg er også over 30. Fyller 31 i februar..

Jeg er også over 30... blir 32 til sommeren. Venter vårt første barn med termin dagen før burstagen min!

Så morsomt å se at det ikke bare er meg som er godt over 30, dvs 35...[:D]. Flott at så mange svarer også! Vi har 2 gutter fra før på snart 7 og snart 10, så dette svangerskapet føles nesten som en bonus, vi jobba litt for å få det til... [;)] men det jo gøy å øve også! Gubben var helt imot å få tre så lenge alle maste om at vi måtte prøve en gang til...[>:], men da masinga stilna var det faktisk han som lurte på om vi skulle prøve en gang til[:)]. For å se om det blir ei jente denne gangen... Vel, det får vi forhåpentligvis se på ultralyden den 12 januar. Uansett hva det blir denne gangen gleder jeg meg med at magen såvidt har begynt å vokse, og var så heldig at jeg begynte å kjenne liv allerede for en uke siden [:)]. Klem til dere alle sammen!

Jeg er 32 og venter nr 3. De andre er 3 og 4. Lykke til med svangerskapet!

Lykke til med ditt også![:)]

ORIGINAL: katrine35+

Lykke til med ditt også![:)]

Takk! Forhåpentligvis snart ferdig![:)]

Jeg er også godt over 30 og koser meg her inne!

ORIGINAL: Tammis

Jeg syntes ikke 30-40 er så gammelt. Får ikke lov å gubben til å syntes det for han er 12 år eldre enn meg og jeg er 24.

Ellers er jeg på ett annet mammaforum der det er mange "gamlinger".

Man er ikke barnslig om man er på ett forum, det er ting man sier og gjør som kan være barnslige.

Hei Tammis! Hva heter det andre mammaforumet??[:D]

Back
Topp