noen ord fra meg om min situasjon akkurat nå...

*spent*

Flørter med forumet
hei alle sammen :) jeg har ikke gjort meg så veldig synlig her, men var nå litt flinkere til å svare i tråder i starten av svangerskapet! Jeg har i en god stund nå mistet helt fokus på svangerskapet. Jeg har hatt en tøff periode hvor jeg har hatt fokus på mye annet enn babyen.. Jeg står enda litt i det, men det går bedre. Vi har noen viktige valg forran oss og ikke alle er like støttene som vi ønsker.

Men nå står jeg og min mann sammen om ting igjen, i motsetning til hvordan det har vært. Og det hjelper mye på. Men jeg klarer likevel ikke å fokusere på babyen :( Jeg er veldig trist fordi dette er ifølge planen mitt siste svangerskap. Jeg "glemmer" at jeg går gravid og er redd for at jeg plutselig står med en baby i armene.

Man skal jo bruke de 9 mnd. til å blandt annet forberede seg psykisk og dette klarer jeg ikke :( jeg vet jeg må, men jeg får det ikke til! Jeg gledet meg masse over å gå gravid denne gangen her og hadde store planer om å nyte tiden..  Jeg har enda litt tid igjen til å få igjen kontrollen, så jeg håper...

Vet ikke helt hva jeg vil med å skrive det ned her, men dette er nå ivertfall litt om hvordan det går med meg nå i svangerskapet.. om det er noen med lignende historier og/eller om noen føler de vil dele litt råd så tar jeg gjerne imot :) jeg følger med her inne selv om jeg ikke er så flink å skrive! Jeg skal prøve å bli flinkere :)

Kjedelig å få en sånn start på svangerskapet.

Håper du klarer å legge vekk bekymringer og kunne glede deg til babyen kommer likevel.

Må bare si at første gangen eg gikk gravid, så var eg aldri på en -rosa-baby-sky-dille-dalle.. eg er ikkje sånn som person og dessuten er det en rar greie å gå gravid.

Ikkje alle som blir superforelska i gravidmagen sin, eg synes det var helt surrealistisk å ha en bitteliten person inni magen min og klarte ikkje se for meg hvordan det ville bli å få en baby.

Forelskelsen i babyen og den  morsfølelesen kom ETTER den lille ble født, og etterhvert som eg ble kjent med han.

Back
Topp