noen opplevd innbrudd?*inspirert*

OH RLY?

Forumet er livet
Jeg er en del alene med minsta da samboer jobber offshore.

så jeg har da tenkt en del på hva jeg gjør hvis noen bryter seg inn i huset når jeg er alene hjemme?
jeg har en kjøkkenkniv i nattbordet[8D] blir det nødvendig kommer jeg til å bruke den uten å blunke, da mia er aller viktigst for meg.

jeg har og nøkkel liggende på lysbryteren ved gangdøra, slik at jeg kan låse den om jeg hører folk på stua, pluss vi har verandadør på soverommet vårt som vi kan rømme gjennom da.

jepp, jeg har noia for å plutselig ha uvedkommede i huset, godt vi har fått oss hund som sier fra hvis noe virker galt[8D]

har noen opplevd innbrudd? var du hjemme? hva gjorde du? har du noen tiltak nå enten du har opplevd det eller ikke?

ORIGINAL: OhMyGod!!!

Jeg er en del alene med minsta da samboer jobber offshore.

så jeg har da tenkt en del på hva jeg gjør hvis noen bryter seg inn i huset når jeg er alene hjemme?
jeg har en kjøkkenkniv i nattbordet[8D] blir det nødvendig kommer jeg til å bruke den uten å blunke, da mia er aller viktigst for meg.

jeg har og nøkkel liggende på lysbryteren ved gangdøra, slik at jeg kan låse den om jeg hører folk på stua, pluss vi har verandadør på soverommet vårt som vi kan rømme gjennom da.

jepp, jeg har noia for å plutselig ha uvedkommede i huset, godt vi har fått oss hund som sier fra hvis noe virker galt[8D]

har noen opplevd innbrudd? var du hjemme? hva gjorde du? har du noen tiltak nå enten du har opplevd det eller ikke?

har ikke opplevd det, men kniv nærme seg høres ikke så halvgærent ut...

men hva skjer om der er en som gjør innbrudd hos deg, og du stikker han med kniven og han dør/blir alvorlig skadet...

kan du da bli straffa for det?

i såfall hadde jeg aldri turt og hatt kniven der[&:]

Vi har opplevd innbrudd en gang og innbrudsforsøk en gang..
Ved innbruddet var ingen hjemme. Takk gud for det[8D]Men må si det var helt grusomt og komme hjem og finne huset sitt sååå rotete og vite at noen hadde vært der[&o] Heldigvis mistet vi ikke ting av veldig stor personlig verdi( ting sambo har arvet etter foreldrene..)
Da vi opplevde innbrudsforsøk var jeg hjemme og lå halvsyk i sengen. Hørte noen rare dunkelyder nede og så ut av vinduet på rommet. der sto det to menn med kubein og prøvde og komme seg inn verandadøra ved og brekke den opp(vi har sånn gammel todelt dør)[:'(] Jeg blei liiiivredd og ringte politiet,men hundene mine monga totalt og skremte bort tyvene så de blei aldri tatt..

Håper aldri jeg opplever sånt igjen,men har balltre klart[8D]

jeg stabber han ikke hvis han ikke er truende mot meg. men vet aldri, hvis jeg ikke tror på han og er redd for min sønns sikkerhet og min - never know. 

ORIGINAL: Auliana

Hva hjelper en kjøkkenkniv om du ikke vet hvordan du skal bruke den?!

Du trenger ALARM med bevegelsessensor og sist men ikke minst PANIC ROOM....

Get a grip! Tror dere ser alt for mye på film jenter....

Kjøp pepperspray [:)]

å problemet ditt er? trengte du å være litt bitchy i dag? [8D]

Back
Topp