Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cruella DeVil
Nå jobber ikke min offshore da, men laaaaaaaaaaaaangt i nord, og vi bor ganske langt i sør.
Han er borte 2 uker av gangen, er borte på sin andre turnus nå[8D] Enn så lenge fungerer det veldig greit.
Barna tilpasser seg veldig. men de er vant med at far er mye borte fra før. Så vi merker igrunn ikke SÅ stor forskjell.
Har 3 barn, så de har hverandre[:D]
ORIGINAL: Pannekaka
Her går han 2-2 og det er deeeeeiligt! Godt å få han hjem og godt når han drar. Hadde han hatt 8 til 4 jobb så hadde vi gått hverandre på nervene for det fikk vi testet i fjor [:D] Nå får jeg mye hjelp hvis jeg ikke når å hente mini i BHG eller trenger pass når jeg jobber sent, skal på fotballtrening eller til venner.
ORIGINAL: Plink
ORIGINAL: Pannekaka
Her går han 2-2 og det er deeeeeiligt! Godt å få han hjem og godt når han drar. Hadde han hatt 8 til 4 jobb så hadde vi gått hverandre på nervene for det fikk vi testet i fjor [:D] Nå får jeg mye hjelp hvis jeg ikke når å hente mini i BHG eller trenger pass når jeg jobber sent, skal på fotballtrening eller til venner.
Hvordan går det med barnet/barna med 2 uker uten pappa?
ORIGINAL: *Marsipanjenta*
mannen jobber 4 uker borte og 4 uker hjemme... Det går fint så lenge jeg ikke er syk... da er det forferdelig!
Trenger alltid noen dager på å omstille meg etter at han har reist... komme inn i mine rutiner igjen...mannen har reist noen år nå, så ungene er vandt med at han er borte.... de reagerer ikke når han reiser, men har en enorm gjensynsglede når han kommer hjem... da er det BARE pappa som gjelder..... 4 uker er veldig lenge... så håper han kan få 2/4 etterhvert... det hadde vært perfekt....
ORIGINAL: Caffe Mocca
Synest det er deiligt til tider når han reiser i nordsjøen,men er innmari godt å få han hjem igjen også[:)][:)]