Noen ?? :O

linnh85

Glad i forumet
Har i natt og i dag hatt mye menssmerter.. å i dag når vi var ute å spiste, tok jeg på meg jakka jeg alltid har på meg.. da vi var ferdige å spise, fikk jeg ikke glidet igjen jakka mi :O Jeg hadde veldig mye smerter mens vi spiste om dette kan ha noe å si ang spørsmålet mitt :p
Å nå i kveld får jeg enda ikke igjen jakka mi .. jeg har også veldig brenning øverst i magen :/
Noen som vet om magen kan synke så raskt ? Som under en middag ? Eller om magen kan vokse så mye på så kort tid ? Jeg skjønner ingenting her :p

Babyen kan vel synke ganske fort tror jeg, men jeg aner ikke hva den brenningen er. Har det gitt seg eller har du fremdeles vondt? Hvor langt på vei er du?

Føles der som en slags brenning i huden? Vanskelig å forklare.. har det de fleste kvelder og ettermiddager, iflg jordmor kommer det av at jeg (prøver å) bruke muskler jeg "ikke har", dvs belaster magemusklene som har delt seg. Kombinert med kynnere der magen blir hard og skjev/ stor er dette fryktelig ubehagelig..

Straks 38 uker :) Skal inn til jm i morgen på stripping, så får bare vente av til da :D Men baby blei helt rolig etter dette ..

Eneste brenningen jeg kjenner til, er i ribbeina og i det området, og det kommer når jeg har sittet veldig oppreist litt for lenge, for eksempel på kjøkkenstol heller enn mer avslappet i sofa. Magen presser vondt på ribbeina og området rundt.

Det med jakken vet jeg ikke, men tenker at om babyen har endret posisjon og du i tillegg hadde fyllt opp magen, kan kanskje det forklare noe?

Back
Topp