Noen nye LO'er fra meg

tullmusa

Forumet er livet
Det har vært veeeldig lite scrapping i sommer. Har blitt mere nå de siste par ukene, og det var sååå deilig å kunne sette seg ned å kose meg. [:D] Jeg vil gjerne vise frem noe av det jeg har fått gjort. Legg gjerne igjen en kommentar. [;)]

Bildene er litt skjeve da.. Jeg plages så med imagehack, så må legge de inn som vedlegg i hvert sitt innlegg..[>:]

Denne var den første jeg brukte min kjære Katie på. Hihi![:D]

Her har jeg brukt baksiden av mønsterarket til "mor"-lo'en. [8D]

Her er grunnen til at jeg spurte etter oldeforeldre-tekst her om dagen.. Fikk ikke noe svar da, men skal da finne ett eller annet. [:)]

Denne ble skikkelig dårlig beskjært, men shitt au![:D] Har brukt litt andre farger enn jeg vanligvis gjør. Syntes den ble søt. Elsker å bruke gloss på tekst og detaljer også. [:)]

Her har jeg sydd på blonde. Morsomt![:D]

Til slutt denne, som jeg laga i går. Det er en lift, men vet ikke hvor jeg henta den fra. Er iallefall veldig fornøyd med den.[:)]

Tuuusen takk Monicola! Det var hyggelig å høre.[:)] Ja, det er helt sikkert skuffene, og dermed deg som skal ha æren. Hihi![8D]

Skikkelig flotte. Så flink du er. Har de noen bra scrappebutikker på verdens navle.... eller bestiller du alt på nett?

ORIGINAL: Snuppepia

Skikkelig flotte. Så flink du er. Har de noen bra scrappebutikker på verdens navle.... eller bestiller du alt på nett?

Hhahahah!![:D][:D] Nei, det har vi ikke. Alt bestilles på nett her i huset. [;)]

Tusen takk forresten.[:)]

ORIGINAL: Blackis

Så flott de var! liker godt de små detaljene du får med på Lo'ene dine[:D]

Tusen takk![:)]

Kjempeflotte LO'er! Hva slags gloss er det du har brukt?????

WOW!!! Så utrolig flotte alle sammen! Skal si du er flink ja!

De var utrolig flotte!! Liker stilen din[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

kjempeflotte alle sammen men nr to var nydelig fin[:D]

Tusen takk![:)] Er ganske fornøyd med den selv også. Elsker sånne mønsterark til bakgrunn. [:)]
Men jeg irriterer meg litt over at bildet er limt litt skjevt på arket. Det sees nesten ikke, men jeg VET det. [:D]

Tusen takk alle sammen! Det er så gøy å høre, selv om jeg blir litt forlegen.. Hihi! Får så lyst å scrappe mere da![:D][:D]

ORIGINAL: Asil

Å, så fine de var! Dette kan du altså!! Hvor henter du all inspirasjon??
Nydelige var de!

*misunnelig*

Hihi! Tusen takk![:D]
Jeg har så treg internett at jeg ser ikke så veldig mye i scrappealbum på nett. Men jeg er jo klart inspirert av det jeg får med meg da.[8D]
De fleste har jeg laget helt selv, mens jeg har en del i ei mappe på data'n som jeg vil lifte. Som regel blir de bare inspirert av LO'en da, mens jeg av og til lifter. Den siste er "hel-liftet". [:)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Kjempeflotte LO'er! Hva slags gloss er det du har brukt?????

Jeg har to forskjellige glosser. Har en blank som heter Diamond Glaze. Du kan også bruke glossy accent (vet ikke hvordan det skrives), og det har de vel på de fleste nettbutikker (tror jeg). Min er iallefall kjøpt på www.scrappekjelleren.no. Den fungerer knallbra som lim for raindrops, bling osv. [;)] Har en annen også, som jeg kjøpte på hobbykroken. Den er det litt farge i.

Back
Topp