Noen novemberspirer i Trondheim? :)

toneka

Første møte med forumet
Hei.

Jeg er 26 år gammel og venter en sønn med min samboer 14. november 2o13 :) Jeg vil gjerne komme i kontakt med andre i Trondheim som har termin rundt den samme tiden. Tenker at det hadde vært fint å møte noen å dele tanker og erfaringer med :)

Jeg jobber som ass.butikksjef på Filippa K, går ut i permisjon 24. oktober. Jeg holder på med nettstudium i tillegg for å fullføre allmennlærerutdannelsen jeg begynte på i 2007. Så om sønnen tillater det håper jeg å få bli ferdig med en god del studiepoeng under permisjonstiden.

Mine interesser er mote, trening, friluftsliv og familie/venner. Håper å høre fra andre i Trondheimsområdet:)
 
Hei! Søkte litt rundt på forumet nå, og fant denne. Litt sent men.
Gikk det bra med deg og sønnen din? Fikk du på termin?
Selv er jeg 22 år gammel, og bor også i Trondheim. Det ble sønn på meg også, og han ble født 30. september 2013.
jeg er også interessert i trening og friluftsliv, også har jeg hund... og samber.. Hehe :p
Vurderte også å ta opp fag på nett i permisjonstiden, men ble ikke til at jeg gjorde det. Kom uansett inn på den skolen jeg ville, og skal gå Økonomstudie fra høsten av :)
 
Back
Topp