Noen nattvakter her? :)

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Jobber 50 % natt. Er det ugunstig for gravide å jobbe på natta? Det er lite fysisk anstrengende arbeid jeg har, men jeg må jo være våken hele tiden. Jeg har ikke problem med å få sove når jeg kommer hjem fra nattvakt eller når jeg skal snu døgnet igjen. Skal jeg bare prøve meg? Ei på jobb ble frarådet fra legen sin å jobbe på natta når hun gikk gravid... tror jeg må spørre henne hvorfor....
 
Har også hørt det ikke er bra og jobbe natt når man er gravid, min venninne ble sykemeldt ga nattjobbing rundt mnd 4
 
Jeg aner ikke :p
Men ta en prat med legen din! Om du er alene på jobb og det plutselig kan oppstå en situasjon kan det være grunnen? :)
 
Gjør også det men har virkelig ikke lyst å bli flytta til dagtid så kommer til å holde det gående, har lest litt om det og ikke funnet noe fakta som viser at det er skadelig. Var mye mer kvalm og utslitt tidlig i de andre svangerskapene når jeg jobba dag / aften. jobber også 50% natt så det er jo myye fri innimellom :) Må vel nevne det på første legekontrollen men håper de lar meg holde på :)
 
spør legen din. også hørt at det ikke er så bra...
 
jeg har 36% på natt. sjefen sa at det hang litt isammen med søvn. jeg får tilbude om å gå over på dag om jeg vil. men vil gjerne jobbe natt:) får gjort så mange strikkeprosjekt da! hehe
 
Jeg tenker at jeg får jo slappa av veldig mye pga at jeg har så mye fri. Tror jeg skal prøve å påvirke legen min til å la meg fortsette på natt :)
 
Back
Topp