Noen medmødre...? :)

Tålmodig ja, det skal jeg ha! :-D men jeg vet det er verdt det, så jeg orker ikke gjøre noe nummer av det. Overlever litt dårlig stemning! ;-)
Glemte å si, hun hadde innsett på torsdag som var, så dette er da 3. rugedag :-)
Like greit å la det ligge :) Får gratulerer med fruen som ruger :) dette blir spennende :) får oppdatere på hvordan det går :)

Siden dette har blitt min klagemur, så lar jeg det stå til......;

Erre muuulig å være mer opp og ned i humøret da??! Greit, hun er jo veldig opp og ned sånn rett etter eggløsning. Skjønner også at det kan være mye som kverner oppi hodet, og at det går utover humøret. Jeg bare...tør jo ikke si noe som helst imot NOEN ting hun sier. :-D

Dette er da rugedag 5, og hun blir bare verre og verre.
Har dere hatt det sånn her? Er det tankene som surrer og tar over litt kanskje? Jeg vil ikke spekulere i om det allerede kan være noe annet...er vel litt tidlig...??

Utblåsning ferdig! :-D

Yikes. Jeg har vært veldig opp og ned i starten, mn har ikke vært mannen min som har kjøpt blomster og sjokolade nei :D mn skal sies at han rømmer huset. Det er nok en del hormoner og tanker som herjer med kroppen. Så det er ikke så lett, du får trøste deg med at det bedrer seg forhåpentligvis etterhvert :D masse kos og klemmer har vært redningen min ❤️

Oioioi. Håper ikke jeg blir like vanskelig. Hehe:) Føler med deg, og du får stjerne i margen for å være verdensmester i å håndtere dette:) Kan jeg bare spørre om hva "babyklister" er? Det er sikkert noe jeg vil prøve. Hehe:) Lykke til videre ihvertfall. Bit tenna sammen og bruk dette forumet for alt det er verdt når du trenger å lufte frustrasjonen:)

Takk Starbucks! :-) Fine og oppmuntrende ord.

Idag rungte jeg like gjerne klinikken og de fantastiske damene der, for å få dem til å ta en tilsynelatende uoppfordret tlf for å sjekke ståa. (Helt uten at min kjære vet at jeg tipsa dem...)
Så nå er hun sykemeldt hele neste uke, og fikk litt god gammeldags kjeft fra damene på klinikken med på kjøpet. Humøret har etter det vært upåklagelig! :-D

Babyklister er noen dråper som du skal drikke, eventuelt i et glass vann. Smaker visst ingenting, men koster litt... Vi kjøpte det fra Vitus apotek i Tr.heim :-) Det skal visst gjøre at "miljøet" der nede blir bra, og at egget får lyst til å bli igjen litt da ;-) Fructus Femina tror jeg det står på glasset. Anbefales av mange! :-)

Jeg har jo faktisk hatt ganske god hjelp av dette forumet, fått ut frustrasjon og fått råd av dere :-) Herlig!

Rart det ikke er flere sånne innlegg her...min halvdel er iallefall heeeelt ute å kjøre sånn hormonelt sett. Ække lett asså! ;-)

Takk jenter, dere er GULL! :-)

Så funka det ikke denne gangen heller...

Men, nytt uttak og omgang med medisiner og hormonh*lvette i mars ;-)

Lykke til alle dere andre som prøver også.

2014 blir nok året skal dere se! :-)

Uff, så trist at det ikke ble klaff denne gangen :(. Håper dere har hellet med dere i neste forsøk! Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer.

Synd det ikke gikk. Håper det blir mer lykke i neste runde :)

Så trist det ikke gikk :( Lykke til i mars

Back
Topp