Noen medmødre...? :)

Bkno5513962

Andre møte med forumet
Er det flere enn meg her som er/skal bli medmor, som det så tørt og upersonlig heter? :)

Jeg skal (forhåpentligvis) bli, og tenkte kanskje det var flere her som er like mye på tuppa, hva angår venting/testing/tegn...?? :D

Skal jo prøve å ikke ta det opp eller fokusere så mye på dette mtp partner, men det er sååå vanskelig...

Ser dårlig ut med medmødere. Men er bare å komme med spørsmål så skal hi prøve å svare så godt vi kan :-)

Sorry hvis jeg er megatotalt blå her nå, men trenger forklaring på hva medmor er? :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Ikke at jeg er noen ekspert på emnet, men her er det vel snakk om et par som består av en mor og en medmor, 'i steden for' en mor og en far :)

Er det flere enn meg her som er/skal bli medmor, som det så tørt og upersonlig heter? :)

Jeg skal (forhåpentligvis) bli, og tenkte kanskje det var flere her som er like mye på tuppa, hva angår venting/testing/tegn...?? :D

Skal jo prøve å ikke ta det opp eller fokusere så mye på dette mtp partner, men det er sååå vanskelig...

En hva-for-noe-mor? Hehe..

Det stemmer, ErleS :)

Nå er det sånn at min samboer reiser alene til Trondheim på torsdag /fredag, på første fryseforsøk i naturlig syklus.

Jeg syns det er så vanskelig å gå rundt og ikke fokusere på det. Jeg vil jo prate om det heeele tiden!!! ;)

Denne gangen blir det vel kanskje enklere å kjenne og se tegn, siden det er naturlig syklus? Sist gang satte Crinonen oss ut litt, og nedturen ble jo selvfølgelig stor da det ikke gikk.
Ser det er flere som har prøvd babyklister? "Vi" prøver dette nå, i tillegg til akupunktur.

Det bør sitte nå vel?? ;)

Ikke i samme situasjon, men vil bare ønske dere lykke til med fryseforsøket! Håper det blir fullklaff denne gangen. Tror det er noe få lesbiske par her, men vet ikke hvor aktive de er. Plutselig får du nok svar fra andre i samme situasjon som deg selv skal du se ;). Skjønner godt at det er vanskelig å skulle forholde seg til din samboer både på forhånd og underveis i prosessen. Har ingen gode råd å komme med annet enn å forsøke å la din kjære åpne for samtaler rundt det. Ikke så enkelt selvsagt, spesielt ikke dersom hun ikke ønsker å snakke så mye om det underveis. Hun kjenner jo dessverre mer på kroppen enn deg. Samtidig er dere faktisk to om denne prosessen og sånn sett bør hun også se deg og din situasjon. Håper dere finner en god løsning på det i fellesskap.

Lykke, lykke til videre! :)

Tusen takk for det, Knerten :) :)

Vi kommer til å bli verdens lykkeligste om dette går.

Synd det ikke er flere lesbiske som er aktive her, for jeg vet det er mange der ute som prøver. Da har ihvertfall jeg tatt et slags initiativ her nå da ;)

Er det forresten noen som har tips til hvordan jeg på best mulig måte kan være der og ta vare på min kjære når hun kommer hjem igjen, etter innsetting? Er så redd for å gjøre for lite eller for mye...

Tusen takk for lykkeønsker! :)

Da har vi fått tid for innsett på torsdag :) akupunktur og babyklister...c'mon! ;)

Er så spent og positiv at jeg snart sprekker!!! De neste ukene blir av de laaaaaaaaange............

Så spennende, masse lykke til. Håper dere sitter med en liten baby om 9 mnd :) Jeg ville satt pris på å komme hjem fra innsett til nyvaska hus, blomster på bordet og min favorittmiddag... :)

Lykke til med innsetting på torsdag og ikke minst den nervepirrende tiden etterpå! Ta godt vare på din kjære (og deg selv) i ventetiden!

Masse lykke til!! :)

Tusen takk, jenter! :)

Blomster, nyvaska hus og en konvolutt med invitasjon til kosetur sammen med meg bør være bra hjemkomstgave? ;) og prinsessebehandling selvfølgelig.

Åh, jeg dyrker denne spenninga merker jeg.
Oppdatering her om et par uker da.

Takk for gode ord! :)

Det høres ut som en perfekt oppmerksomhet til din kjære! Tipper hun setter stor pris på dette. Lykke til de kommende ukene! :)

Kan melde om meget svingende humør på a mor. Kort kort lunte, etterfulgt av torden og brak...
I morges tok jeg med meg bikkja på tur. Merka at humøret på min bedre halvdel var sånn passe dårlig.
Gikk innom bensinstasjonen og kjøpte pene roser og litt sjokolade. Ba om unnskyldning for at jeg hadde smilt og sagt God morgen, og fikk lurt frem et smil og et lite; "Unnskyld..." ;-)
Tre turer har jeg gått idag..............

Jeg er ydmyk som få, og er tålmodig som bare rakkern, men dette synes jeg var noget tidlig...?? Innsett i naturlig syklus på torsdag. Altså, ingen stimulering what so ever.

Jeg bare føler meg i veien, og litt hata, men nå er det litt bedre... ;-)

Ønsker dere masse lykke til.

Kan også melde om at jeg ble helt pyton å ha i hus da jeg gikk på hormoner før innsett :p men resultatet er jo så fantastisk når det går bra ;)

Kan melde om meget svingende humør på a mor. Kort kort lunte, etterfulgt av torden og brak...
I morges tok jeg med meg bikkja på tur. Merka at humøret på min bedre halvdel var sånn passe dårlig.
Gikk innom bensinstasjonen og kjøpte pene roser og litt sjokolade. Ba om unnskyldning for at jeg hadde smilt og sagt God morgen, og fikk lurt frem et smil og et lite; "Unnskyld..." ;-)
Tre turer har jeg gått idag..............

Jeg er ydmyk som få, og er tålmodig som bare rakkern, men dette synes jeg var noget tidlig...?? Innsett i naturlig syklus på torsdag. Altså, ingen stimulering what so ever.

Jeg bare føler meg i veien, og litt hata, men nå er det litt bedre... ;-)
Uff forstår at det ikke er lett for deg :( men Gud for en fryd og tålmodighet du har!!! Kjempe snill mot fruen er du :) ikke alle gjør som deg nei :) hun har sikkert mye i hodet sitt før innsett, som muligens får henne i dårlig humør også... Men du gjør ditt beste, og bedre får du ikke gjort :) hun setter nok pris på det, selvom det kanskje ikke virker helt sånn nå til tider. Blir nok en spennende tid framfor dere :) lykke til :)

Tålmodig ja, det skal jeg ha! :-D men jeg vet det er verdt det, så jeg orker ikke gjøre noe nummer av det. Overlever litt dårlig stemning! ;-)
Glemte å si, hun hadde innsett på torsdag som var, så dette er da 3. rugedag :-)

Back
Topp