noen med vognpeiling?

x1xAnHe

Glad i forumet
Vi skal ha en til vogn nå for å ha med til spania i september, tenkte da på ei reisetrille egentlig, men nå har jeg plutselig funnet flere bruksområder for den...

vil ha den til sovevogn på balkongen, derfor må ryggen kunne legges helt ned. Bor i blokk så blir så tungvindt å dra hovedgogna gjennom hele leiligheten hver gang han skal sove ute..

Vil at den skal være lett og ha svingbare fremhjul så jeg kan bruke den på byturer i sommer. (ferier og sånnt)

bør passe til å ha med til spania

billig! maks ett par 1000lapper..

Finnes noe sånnt?[8D]

graco trekko lure eg på å kjøpe t sommeren...den har søskenbarnet mitt og e veldig fornøgd og hørt andre også seie d samme!! den e kjempe lett å slå sammen..kosta 2499,- for vogn, vognpose og regntrekk [:D]

ORIGINAL: Navigare jenta

emmaljunga scooter høres ut som det riktige for dere [;)]

koster altså 2900 med fotrekk...

Ei veninne av meg har scootern og jeg synes den er veldig lik den jeg allerede har (emmaljunga city cross), og den har heller ikke svingbare fremhjul så den vil jeg ikke ha [;)]

men takk for tips![:D]

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=36662&template=product_info&category=974&open=14/974

Hva med denne? Den har jeg bestilt meg.. Og jeg skal bruke den til samme bruk som deg [:D]

Tilbud er det også på den nå[:)]

http://babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=36662&template=product_info&open=974

Kjøpte denne forrige uke. Veldig grei, syntes jeg. Er ikke en veldig god TURvogn, men jeg kjøpte den av samme grunn som deg. En vogn til å verandaen og som ikke er så tung å ta med på en kort handletur f.eks... Eneste noen har kommentert er at det kan være noe tull med hjulene, men er jo garanti på den... Jeg er i alle fall godt fornøyd. Billig og grei vogn. (og så følger det jo med regntrekk og myggnett (regntrekket er crap, myggnettet har jeg ikke prøvd ennå) og i tillegg paraply og stelleveske[;)])

Ser noen andre var før meg med linken, men lar den stå likevel[;)]

graco trekko og den fra babyshop var jo interessante forslag[8D]

Får dra på butikken og prøve noen tror jeg.. Må nesten ha med sambo, for når vi snakker om det er han bare opptatt av pris[:'(] ikke noe om hvordan de er, så er best at han får prøve selv kanskje[;)]

Den burde hvertfall være enkel å ta opp og ned av fortau osv.
Vi gikk med en vogn som var utrolig tung å jekke opp og ned ( Var en trille så var ikke tung i seg selv, men vanskelig å jekke bakover ) og med alle de palmene som er plassert midt på fortauet hvor det ikke er plass til å gå så blir det en del opp og ned..
Døds slitsomt å gå sånn [;)]

Greit å ha med seg en bæresele hvertfall [:)]

Det har jeg ikke tenkt på hehe
Da må vi teste det også[:D]
Kanskje lurt å ta med bæresele og! [8D]

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/reisetriller/1286/silvercross-dazzle.html

sett den der?

står feil pris.. koster 1398 kr akkurat nå og frem til den 30 april

ORIGINAL: natali81

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/reisetriller/1286/silvercross-dazzle.html

sett den der?

Er det full liggestilling på den? noen som vet[:)]?

jeg ville rådet deg til å kjøpe vognen når du er i spania... siden det er ett "sommer" land bruker de stort sett bare reisetriller der nede, ergo har de MASSE å velge imellom når det gjelder kvalitet og farge.

jeg har kjøpt vogn der nede to ganger (siden jeg har bodd der er vi ofte på ferie)...
om du skal i nærheten av benidorm kan jeg også sende deg en pm med forskjellige butikker med vogner, så slipper du lete.

vognen jeg vil anbefale, og som jeg ALLTID ender opp med er chicco... men nede i spania er merker som er populært blandt spanjolene nå ett merke som hete "jane" (det uttales IKKE sånn som det skrives, så lurt med lapp om d er d du vil ha) hehe.

mine to vogner har kostet henholdsvis 100(120) euro og 400 euro...

Den til 100 var en rosa og mørkeblå reisetrille. kjempe vogn, men litt hard å slå sammen og opp...

vognen til 400 var med hardbag og bilsete... den hadde også bøyle forran slik at den så mer robust ut... den var også MYE lettere å slå sammen og ta opp, det gikk rett og slett som en lek...

(vogn nr 1 er helt utslitt, den ble rett og slett hovedvogn siden den var så grei og kjøre i tillegg til liten å lett, så hovedvognen vi hadde ble bare stående hjemme :-P )

er bare å sende pm om du lurer på noe mer ;-)

ORIGINAL: lillefoxen

jeg ville rådet deg til å kjøpe vognen når du er i spania... siden det er ett "sommer" land bruker de stort sett bare reisetriller der nede, ergo har de MASSE å velge imellom når det gjelder kvalitet og farge.

jeg har kjøpt vogn der nede to ganger (siden jeg har bodd der er vi ofte på ferie)...
om du skal i nærheten av benidorm kan jeg også sende deg en pm med forskjellige butikker med vogner, så slipper du lete.

vognen jeg vil anbefale, og som jeg ALLTID ender opp med er chicco... men nede i spania er merker som er populært blandt spanjolene nå ett merke som hete "jane" (det uttales IKKE sånn som det skrives, så lurt med lapp om d er d du vil ha) hehe.

mine to vogner har kostet henholdsvis 100(120) euro og 400 euro...

Den til 100 var en rosa og mørkeblå reisetrille. kjempe vogn, men litt hard å slå sammen og opp...

vognen til 400 var med hardbag og bilsete... den hadde også bøyle forran slik at den så mer robust ut... den var også MYE lettere å slå sammen og ta opp, det gikk rett og slett som en lek...

(vogn nr 1 er helt utslitt, den ble rett og slett hovedvogn siden den var så grei og kjøre i tillegg til liten å lett, så hovedvognen vi hadde ble bare stående hjemme :-P )

er bare å sende pm om du lurer på noe mer ;-)

Tenkte på å kjøpe i Spania først, men så skal vi ikke dit før i september, og jeg vil gjerne ha vogna nå i sommer også siden city crossen er litt stor til byvandring som det sikkert blir litt av i sommer [8D] Og så er det jo som sagt greit å ha ei sovevogn på balkongen[:)]

ORIGINAL: Mamsemumsen

Hva med Carena Easy? Den kan slås helt ned og koster en tusenlapp [:D]

Ja der sier du noe...
Får prøve alle de har på barnas hus [:D]

ORIGINAL: *Tea*

ORIGINAL: AnHe

ORIGINAL: *Tea*

ORIGINAL: natali81

sett den der?

Er det full liggestilling på den? noen som vet[:)]?

Lurer jeg på også [;)] Skal ta en tur til barnas hus i morgen! [8D]

Da må du oppdatere meg[:D]

ER full liggestilling på den [:)] har allerede vært på barnashus å sett på den eg [8D]

Back
Topp