Noen med samme problem?? trenger tips.....

lotti__s

Forelsket i forumet
Noen som har problemet med at de våkner 2 timer etter de er lagt=?

Her legges han kl 7 og sove ca 2 timer og våkner og har det gående til kl 11-12[:@]

Det første jeg tenker er mat. Har vært mange her inne som har slitt med nattesøvnen, her i huset også. Gikk over da vi fikk etablert fast føde [:)]

jupp.. og fast føde hjelper ikke!

ja her våkner mini som regel etter 1-2 timer.. Men tar han aldri opp av senga. Tilbyr han melk eller vann da han som regel er tørst. Så får han sutten å som regel da så sovner han.. Men hvis han ikke roer seg så hender det jeg må ta han opp, men tar han ikke ut av rommet.

ORIGINAL: Moffedilla

Samme her!!
Har prøvd alt føler jeg... Både mat, endret sove rutiner på dagen, leggetidspungt etc, ikkeno hjelper... Får tro det bare er en fase som snart går over;)
(mi har alltid sovet godt før, aldri hatt våkennetter eller mange matinger om natta, før nå! Snedig!)

ORIGINAL: Moffedilla

samme her...

sover han på rom med dere?eller i samme etasje som dere oppholder dere på kvelden?

Mat hjalp for oss da vi hadde samme problem :)

Edit: Dvs. vi ga han litt mer gjennom hele dagen!

Kanskje prøve å legge enda litt tidligere? Sier ikke at dette er problemet hos dere, men om de er overtrøtte når de legges så har de en tendens til å våkne igjen etter å ha sovet en stund. Har selv slitt med en som våkna gjerne en halvtime eller time etter han ble lagt, men her ordna det seg etter han begynte å få grøt/velling før legging.

samme som maric... av og til våkner hun etter noen timer og daa får hun bare en pupp, og ret ned i senga igjen. og det går som regel veldig greit. jeg tar henne aldri ut av rommet og har det relativt mørkt.
men du kan jo prøve med litt mere mat i løpet av dagen [:)]
lykke til [:)]

ORIGINAL: sicret

sover han på rom med dere?eller i samme etasje som dere oppholder dere på kvelden?

Han sover på rom med oss, med det er i etasjen over oss hvor vi oppholder oss på kvelden.

ORIGINAL: lotti__s

ORIGINAL: sicret

Han sover på rom med oss, med det er i etasjen over oss hvor vi oppholder oss på kvelden.

ok..for her hadde me det som dok helt til me la na på sitt eget rom i etasjen under..(mens me har rom ved siden av stuen så det kommer jo mer lyd inn der...) her sov hu gjerna fra 8 til kl 9 så vokna hu og holdt oss gående med tutt inn og ut av rommet frem til kl 10 -11 - hver kveld.. nå har hun sovet nede på rommet sitt siden nytt år og sovner kl 8 hver kveld til kl 2-3 om natten..

Oki, kanskje eg ska prøve å legge han på rommet sitt i natt og se hvordan det går :))) er verdt et forsøk jallefall.[:D]

Her er det akuratt likens, men prøver å innføre grøt til frokost, fruktpure til lunsj, middag og grøt til kvells igjen, med mm til hvert måltid selvfølgelig. Håper dette har virkning.. men hittil så er han ikke veldig glad i verken middagen eller grøten sin [&:]

Hva med å prøve å legge han en time senere?

ORIGINAL: MaritaOgNoah

Kan prøve det oxo, men han er så trøtt i 7 tiden...

ORIGINAL: lotti__s

ORIGINAL: MaritaOgNoah

Kan prøve det oxo, men han er så trøtt i 7 tiden...

Ja kjenner til det.. Det hjalp her vertfall så er jo verdt å prøve[;)]

nrå står dere opp da?

hva om hun bare vil ha en dupp i syvtiden? kanskje prøv å få duppen rundt kl 18 istedenfor og vekke etter en time?? da kanskje hun sovne for natten i nitida? hive kun ut et forslag, da det funke her ;)

Back
Topp