Noen med samme problem? *dilemma*

Kal-El

Forumet er livet
Dette har skjedd noen ganger med meg, lurer på om det er noe galt med meg. Noen ganger har jeg stått for å pusse tennene på badet, jeg tar opp tannkremen, tar tannkrem på børsten og begynner, men så plutselig befinner rumpa mi seg i vasken, og jeg bæsjer i vasken, tar bæsjen og smører utover vasken og speilet, veggene og meg selv mens jeg skriker noe som ligner å tale i tunger.

Har noen opplevd det samme?

Jeg må være overtrøtt eller noe, for nå lo jeg så jeg nesten gråt.[:D][8D]

Har skjedd et par ganger ja.. spesielt siste måneden. Men alikvel skjønte jeg ikke helt dilemmaet. Kan du forklare nærmere?

ORIGINAL: Lillezilje

Har skjedd et par ganger ja.. spesielt siste måneden. Men alikvel skjønte jeg ikke helt dilemmaet. Kan du forklare nærmere?

Dilemmaet er at jeg aldri får pusset ferdig tennene mine, vel dilemma og dilemma fru knut, mer et problem kanskje.

ORIGINAL: Woolfmother

nei det har aldri hent meg.. men det er jo ikke umulig at det er MEG det er noe galt med da...

Det er godt mulig ja, enkelte ganger når jeg skal spise så tar jeg feil av spise og tisse, og ender opp med å tisse i/på kjøleskapet vårt mens jeg leter etter mat, og det noe jeg er ganske sikker på mange har opplevd selv ofte.

ORIGINAL: Kal-El

Dilemmaet er at jeg aldri får pusset ferdig tennene mine, vel dilemma og dilemma fru knut, mer et problem kanskje.

aaa.. da skjønner jeg problemet.. må velge mellom tannpuss og det å smøre bæsj utover deg selv og badet.. hmm.. vanskelig valg.. kan nok ikke hjelpe deg.. men hjelper med å dytte tråden opp.

DYTT!!

ORIGINAL: ...Rosa...

Nei, men noen ganger opplever jeg at jeg begynner å ta tannkrem på tannbørsten og plutselig svir det noe sinnsykt i endetarmsåpningen og jeg skjønner at jeg har tatt feil på tannpørsten og buttpluggen og derav den onde smaken i munnen... nå ja nå ja...

Ok, det var godt å høre, pleier å gjøre det selv, da er det nok ikke oss det er noe galt med. Det minner meg på noe veldig likt faktisk som jeg pleier å gjøre:

Når jeg skal handle i matbutikken på hjørnet så pleier jeg å gå forbi telefonkiosken, legge på en tier, og ringer inn trusler til offentlige etater / store arenaer / konserthaller osv, mens jeg avslutter samtalen med "Og husk bleier, størrelse 7, neste".

Aiaiaii.. den er lei.. Det hender her også, men jeg løyste det heldigvis :) Jeg slutta å pusse tenna, og VIPS problem solved.. [:)]

ORIGINAL: Snoflak

Aiaiaii.. den er lei.. Det hender her også, men jeg løyste det heldigvis :) Jeg slutta å pusse tenna, og VIPS problem solved.. [:)]

Jeg prøvde det, men det ender alltid med at jeg spiser bæsjen min i tillegg og får enda brunere tenner.

Du kan jo se selv:

Jeg prøvde det, men det ender alltid med at jeg spiser bæsjen min i tillegg og får enda brunere tenner.

Du kan jo se selv:

Helt forbanna seriøst, han der har jeg møtt [8|]

Du kan jo se selv:

Ja men jeg leste en plass at brunt er sunt.. :) Så no worries :)

Pusse tenner[&:][8|]

Dn var ny.

Du kan jo se selv:

Seriøst, har du møtt kannibalen? [:D] Spiste han deg?

ORIGINAL: Woolfmother

ser jo det nå at det er meg det er noe galt med ja..
skal skrive ned dette og prøve å lage en rutine ut av det[:)]

Et lite tips: skriv det med din egen bæsj på baderomsveggen, da glemmer du det ikke vet du [;)].

Du kan jo se selv:

Fikk bura han inne før han kom så langt. [:D] men han slapp ut på prøve for en stund siden.. og da begynte han å ringe meg om natten.. koselig

Nei, men noen ganger opplever jeg at jeg begynner å ta tannkrem på tannbørsten og plutselig svir det noe sinnsykt i endetarmsåpningen og jeg skjønner at jeg har tatt feil på tannpørsten og buttpluggen og derav den onde smaken i munnen... nå ja nå ja...

Ok, det var godt å høre, pleier å gjøre det selv, da er det nok ikke oss det er noe galt med. Det minner meg på noe veldig likt faktisk som jeg pleier å gjøre:

Når jeg skal handle i matbutikken på hjørnet så pleier jeg å gå forbi telefonkiosken, legge på en tier, og ringer inn trusler til offentlige etater / store arenaer / konserthaller osv, mens jeg avslutter samtalen med "Og husk bleier, størrelse 7, neste".

Å, det er som å lese om meg selv!!! Får du også politimenn på døra sånn helt plutselig uten at du har gjort noe som helst galt? Pleier du å våkne opp et sted der alle veggene er hvite, sengetøyet hvitt, noen rare mennesker sier med et ekko "god morgen" i hvite frakker, før du plutselig befinner deg hjemme igjen og skjønner ikke hvorfor sambo er så bekymra for at du bare skal en tur på REMA1000?

Helt sprøtt. Trodde alltid det var noe galt med meg, men kanskje de "normale" egentlig er romvesner som vil få oss til å tro at vi er unormale fordi vi er med i et forskningsprosjekt?

Har du møtt Ezer Baq du også???? Herregud, jeg tror vi nærmer oss den skjulte sannheten bak konspirasjonen nå... og tenk, alt takket være internettene.

ORIGINAL: Tøsa

hvis du pusser tennene i do, så blir det automatisk så du driter på do og...

fatter ikke at du ikke har tenkt på det jeg da [8|]

Eh... hva er gøy med å drite i do? Hallo? I do, hallo? I do, hallo? Det rimer, mens det steamer, det steamer.

Du kan jo se selv:

Fikk bura han inne før han kom så langt. [:D] men han slapp ut på prøve for en stund siden.. og da begynte han å ringe meg om natten.. koselig

Ok, det er jo helt normalt...

Ok, det er jo helt normalt...

Jepp.. flott det.. sånn så ungdomen lika

Å, det er som å lese om meg selv!!! Får du også politimenn på døra sånn helt plutselig uten at du har gjort noe som helst galt? Pleier du å våkne opp et sted der alle veggene er hvite, sengetøyet hvitt, noen rare mennesker sier med et ekko "god morgen" i hvite frakker, før du plutselig befinner deg hjemme igjen og skjønner ikke hvorfor sambo er så bekymra for at du bare skal en tur på REMA1000?

Helt sprøtt. Trodde alltid det var noe galt med meg, men kanskje de "normale" egentlig er romvesner som vil få oss til å tro at vi er unormale fordi vi er med i et forskningsprosjekt?

Har du møtt Ezer Baq du også???? Herregud, jeg tror vi nærmer oss den skjulte sannheten bak konspirasjonen nå... og tenk, alt takket være internettene.

Nei, har ikke møtt han. Men har møtt pappaen til Bjørk, og han er one freaky dude. Helt normal skal jeg si deg!!! Noe skummelt som skjer. Er noe merkelig som skjer med at de flyttet den amerikanske basen vekk fra Keflavik nå... Tror musikerne bygger et underjordisk romskip inne i island. Bare vent! Om ca 2 år kan vi se Island fly av gårde rett ut i universet! Hvorfor tror du vi hører om at økonomien har kollapset? De vil jo selvfølgelig ha oppmerksomheten på noe helt annet enn hva de egentlig holder på med!!
Og vent. Vi kommer til å se Kiwi butikker fly over fjellene og opp mot Pluto der de har en plan om å gjøre oss alle om til pølser!

Men tilbake til denne tannpussingen og bæsjingen... føler du inn i mellom for å bæsje på en colaflaske, bare for å kunne lukte på din egen bæsj?
Ikke sant det er noe erotisk med toalettlukt altså... vi måtte bygge doen ved siden av soverommet vi, har spicet opp sexlivet veldig.

Ja, jeg har hørt mye om islandsprosjektet, det er en del av H1N1-vaksinekonspirasjonen, som kommer til å løse opp proteinene i kroppen til alle som har vaksinert seg den 12. dag i Blåfjell. Når proteinene er løst opp vil det bare være en kjøttmasse, masse bæsj og huden vår igjen, samt muskler og skjelett og organene og hjernen og øynene og resten av kroppen, planen er å ikke forandre noe som helst, men bare lure alle til å tro at proteinene deres er oppløst sånn at alle "tror" at de er pølser når de egentlig ikke er det.

Artig at du skulle nevne Colaflaske for å lukte, her hjemme går jeg med en plastslange opp i rasshølet, som splitter seg til to mindre slanger som jeg har stukket opp i nesen, sånn at jeg kan sniffe meg selv i rumpa hele tiden, du kan tro det er deilig når jeg spiser f.eks masse egg og fiser, sniffer, fiser, sniffer. Virkelig aromatisk, sexterapi på sitt beste, jeg får bæsjelukt i nesa bare av å skrive om det her (det er fordi jeg nettopp slapp en).

Back
Topp