Noen med søskenvogn...

Roastbeefn

Elsker forumet
som har lyst til å legge ut bilde? [:D]  

Hæ!? Gravid!? Du kan få se på min når du henter bodyen. [:D]
Gratulerer så mye da! [:)]

ORIGINAL: Helene...

Ja,snakk om lyn fra klar himmel...[;)]  hvor gammel var tassen din da du ble gravid? Jeg trodde egentlig jeg ikke skulle trenge stor vogn men....men...hihi..

ORIGINAL: roastbeef`n

Ja,snakk om lyn fra klar himmel...[;)]  hvor gammel var tassen din da du ble gravid? Jeg trodde egentlig jeg ikke skulle trenge stor vogn men....men...hihi..

Han var vel 11-12 mnd, så blir ca samme forskjellen på våre da. [:D] Så moro. Brukte søskenvogna kjempemye de første 6-7 mnd, og bruker den faktisk innimellom enda når jeg er alene med dem. Men det er jo stor forskjell på barn da og spørs jo hvor mye du bruker vogn, hvor du går osv. Jeg hadde hverfall ikke klart meg uten. Har en Emmaljunga Twin Cerox 360 forresten.

Da blir det ganske så likt ja...[:D]  Det har gått greit syns du..både med barn og vogn...thihi..

Da blir det ganske så likt ja...[:D]  Det har gått greit syns du..både med barn og vogn...thihi..

Hihi. Joda, nå går det så det suser, men svangerskapet var ikke veldig moro... [&o] Vogna er jeg storfornøyd med! [:)] Var verdt hver krone.

Hihi. Joda, nå går det så det suser, men svangerskapet var ikke veldig moro... [&o] Vogna er jeg storfornøyd med! [:)] Var verdt hver krone.

Må inn å sjekke litt..[;)]

søskenvogna til de to yngste

Back
Topp