Noen med RIKS-TV?

Noen ganger, men hadde det samme på Viasat også. Prøv og slå av og på tuneren, samt la den være avslått på natten, så den får oppdatert seg

har prøvd å slå av tunern så på igjen, men det forsvinn ikke, begynn å lur på riks-tv sliter med noe. Får det her begynt å skje for noen dager siden. Har vært helt bra til da! Men kan jo gi ett forsøk på å slå tunern av for natta :)

Ble anbefalt å la den stå på standby om natten, for det er da den oppdaterer seg. 

har ikke noe problemmer med riks-tv
har hatt litt med playhous disny,men tok bare å oppdaterte softword så var det borte

Jeg har hatt rikstv i to år nå,og det hakker like mye her også :( Av og til er det kanaler som detter ut slik at jeg må drive å stille på antennen. Det er skikkelig irriterende,men samtidig så er jeg så fornøyd med det allikevel. Synes det er en fantastisk samling av de beste kanalene :) Har oftest problemer med tvn og fem.

Jeg hadde lignende problemer hos meg,. Jeg ringte kundeservicen til RiksTV (tlf 09595) og fikk god hjelp. De hjalp meg med noen innstillinger på boksen og justering på antenna, og nå fungerer det veldig bra! :)

De har forresten også en chat på hjemmesiden hvis du ikke vil ringe.

Back
Topp