Noen med prolaps?? Evt vært operert?!

MyAngel

Elsker forumet
Er det noen her som har/har hatt prolaps? Og som evt har blitt operert for det??
Hvordan fungerte dere, mye smerter? Hvor har/hadde dere smerter? Hvordan ble dere etter operasjon?

Vil bare si at sambo har slitt med prolaps et par år nå. Får ikke operasjon, men han har fått lindret MYE ved å ligge på spikermatte![:)] (spikmattan.se)

ORIGINAL: Badeand*

Vil bare si at sambo har slitt med prolaps et par år nå. Får ikke operasjon, men han har fått lindret MYE ved å ligge på spikermatte![:)] (spikmattan.se)

Takk for tipset! Vet du hvor smertene hans sitter og hvordan de er?
Skal sjekke ut den spikermatta![:)]

Ingen andre med erfaringer??

Dytter opp denne! Ingen som har noen erfaringer??[:)]

Vel...Jeg har prolaps i ryggen ,men har ingen problemer med det så jeg kan ikke hjelpe deg. Ante ikke at jeg hadde det en gang før jeg fødte minstemann og amnestesilegen ikke kunne sette epidural eller spinal pga prolapsen i ryggen.
[&o]Grunnen til at jeg ikke har problemer med ryggen er enkel. Jeg har en kronisk sykdom som gir mye smerter i dagliglivet ,så jeg tenker nok ikke på at ryggen er vond. (Dessuten er jeg sikker på at om det blir en utglidning vil jeg merke det[8D])
Har forresten ei veninne som ble operert pga. prolaps - og hun ble veldig mye bedre etterpå!

Back
Topp