noen med over gjennomsnittet store mager?? *bilde*

Lykke til på UL :)
 
hehe.. ja blir spennende på oul om 1 uke :) kanskje jeg blir satt frem :) er nok litt annerledes første gangen :p her har ei lita tulle bana vei og herja i livmora alt :p men jeg var jo ikke stor før jeg blei gravid igjen. altså. veier mer enn deg.. men er sikkert høyere siden du skriver at du er lita og tynn :p jeg har alltid vært høy og slank.. du hadde jo den søte kulen da :) helt perfekt :D
Venter spent på oppdatering :-D
 
endelig ul overstått :) og vi fikk hilse på et perfekt lite vidunder :) jm trudde det var en lillesøster <3

jm syns også magen så stor ut.. og det første hun sa var -først må jeg sjekke hvor mange rakkere som gjemmer seg her inne- hehe.. men det var bare en gitt :) <3
 
endelig ul overstått :) og vi fikk hilse på et perfekt lite vidunder :) jm trudde det var en lillesøster <3

jm syns også magen så stor ut.. og det første hun sa var -først må jeg sjekke hvor mange rakkere som gjemmer seg her inne- hehe.. men det var bare en gitt :) <3
Ble termin endret ?:) gratulerer med en lillesøster :)
 
Ble termin endret ?:) gratulerer med en lillesøster :)


ut ifra måla så blei terminen satt tilbake 1 dag, eller 2 dager:p har hatt 3 eller 4 sept fra før :p så ny termin er 5 sept.
 
Back
Topp